Brico Dépôt a finalizat procesul de rebranding a 19 magazine Praktiker, cumpărate în 2017 de la omul de afaceri turc Omar Susli, brandul ajungând la o rețea de 34 de magazine, în 25 de orașe. După ce a închis mai multe magazine în urma preluării Praktiker, reprezentanții companiei spun că 2019 va fi un an de consolidare, în care nu este plănuită închiderea sau deschiderea altor magazine.
În acest an, compania va finaliza rebrandingul utimului magazin Praktiker, iar reteaua Brico Dépôt va ajunge, astfel, la 35 de magazine.
Deși nu are în plan, deocamdată, să deschidă noi magazine, compania caută își extindă echipa.
"Facem angajări continuu. Retailul în România are niște provocări cu privire la oameni. Este o țară cu șomaj redus, în anumite zone nu există șomaj aproape deloc, fiind o provocare pe această piață", spune CEO-ul companiei, Adela Smeu.
CITEȘTE ȘI Google, amendată cu 1,5 miliarde euro pentru încălcarea regulilor UE privind publicitatea onlineOdată cu finalizarea integrării Praktiker, Brico Depôt a anunțat și trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand.
„Brico Dépôt era un brand care se adresa profesioniștilor, dar, odată cu lărgirea gamei de produse, vrem să ne adresăm tot mai mult și clienților utilizatori finali, prin designul produselor și unelte care sunt ușor de folosit. Am reorganizat magazinele, astfel încât să fie o structură logică a produselor și am reprodus structura apartamentelor din România“, potrivit Adelei Smeu.
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore.