Boeing și Spirit AeroSystems au extins amploarea inspecțiilor lor referitoare la un defect de fabricație care afectează aeronavele 737 Max 8, a declarat Boeing, transmite Reuters.
Producătorul de avioane a identificat în august o nouă problemă de calitate la aeronava sa populară 737 MAX, care implică furnizorul Spirit, care costă în niște găuri necorespunzătoare pe peretele de presiune din pupa, realizate cu ajutorul unui burghiu automat.
Boeing a extins inspecțiile pentru a include găurile efectuate manual, potrivit publicației comerciale The Air Current, care a raportat prima problemă, scrie News.ro.
”Continuăm să ne acordăm timpul necesar pentru a ne asigura că fiecare avion îndeplinește standardele și cerințele noastre de reglementare înainte de emiterea biletelor și livrarea”, a spus Boeing într-un comunicat.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Redescoperă România – Dana Chiriac, director de marketing Alma Health & Spa Retreat: Biletele gratuite de tratamente au dus la subdezvoltarea turismului balnear. Este vorba și despre un public care trebuie educatCompania a refuzat să comenteze în continuare amploarea celei mai recente probleme sau dacă va fi capabilă să-și atingă ținta de livrare a cel puțin 400 de avioane 737 în 2023, invocând perioada de liniște înainte de a-și anunța rezoltatele financiare, pe 25 octombrie.
Boeing a notificat Administrația Federală de Aviație cu privire la constatările sale inițiale la începutul acestei săptămâni, împreună cu clienții care se confruntă deja cu întârzieri de livrare a 737 Max 8s, potrivit The Air Current.
FAA a declarat pentru Reuters că ”are cunoștință de problemă și că o tratăm prin procesul nostru obișnuit de supraveghere. Nu există nicio problemă imediată de siguranță”.
Spirit a spus că lucrează în continuare îndeaproape cu Boeing pentru a aborda relucrarea legată de peretele de presiune din pupa.
Livrările celui mai bine vândut avion al Boeing, 737 MAX, au scăzut în septembrie la cel mai redus nivel din august 2021, deoarece continuă să aibă dificultăți cu lucrările necesare pentru a corecta defectul de fabricație.
În septembrie, directorul financiar al Boeing, Brian West, a declarat că compania este încă pe cale să atingă ”nivelul scăzut” al țintei sale de 400-450 de avioane cu reacție pentru livrările anuale de 737, în ciuda problemei pereților etanși de presiune la pupa.
Cu toate acestea, aproximativ 165 de avioane 737 MAX de pe linia de producție a Boeing ar avea nevoie de inspecții cu raze X, care necesită timp înainte de a fi predate clienților, a spus el.