Compania clujeană Blugento, furnizor de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, anticipează pentru 2020 o dublare a veniturilor, de la un estimat de 3 milioane de lei în acest an, pe fondul extinderii operațiunilor în Polonia și intrarea pe piața din Franța, spune Sandu Băbășan, directorul general al societății. De asemenea, Blugento va lansa anul viitor o nouă versiune a platformei, care va permite comercianților offline să fie mai bine reprezentați în mediul online.
"Parteneriatul cu grupul R22, al cărui portofoliu numără peste 250.000 de clienți, ne-a ajutat să intrăm pe piața din Polonia, unde am început să operăm de săptămâna trecută, iar primele rezultate sunt pozitive. Următoarea piață va fi Franța, unde vom avea sprijinul Orange", a spus Băbășan.
În vară, Profit.ro a anunțat că polonezii de la R22, care au cumpărat în ultimele luni mai multe companii românești de găzduire web, ajungând la o cotă de circa 25% pe piața locală de profil, vor prelua acum și compania clujeană Blugento, într-o tranzacție care va fi derulată în mai multe etape și care în primă fază va presupune o investiție de circa 1 milion de euro. Informația a fost confirmată ulterior.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Parteneriatul a vizat dezvoltarea platformei și extinderea business-ului Blugento pe mai multe piețe europene, primele vizate fiind Polonia și Franța. În urma noii infuzii de capital, după o alta de 120.000 de euro din iunie 2017, Blugento este evaluată la aproximativ 3,8 milioane de euro.
În acționariatul companiei, alături de R22, prin H88 Hosting SRL, sunt prezenți Sergiu Lucian Băbășan - 23%, Sergiu Vlad Stănescu - 23% și Sandu Băbășan - 23%.
"Suntem în grafic cu ținta propusă în acest an pentru cifra de afaceri. Ultimele două luni din an sunt foarte importante, în condițiile în care activitatea noastră este mai aglomerată. Veniturile sunt generate, în principal, de abonamente, dar și pe faptul că clienții au nevoie de suport în această perioadă aglomerată, când au loc vânzări masive pe online", a spus șeful companiei.
Înființată în 2016, compania are ca principal obiect activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client), potrivit www.termene.ro. Afacerile companiei s-au dublat anul trecut, la aproape 1,5 milioane de lei.