Alphabet, compania-mamă a Google, a raportat cel mai bun trimestru de creștere a veniturilor de la începutul anului 2022, vânzările crescând cu 13%. Cu toate acestea, veniturile publicitare au fost de 65,52 miliarde dolari, ușor sub estimările analiștilor, de 65,94 miliarde dolari.
Urmărește-ne și pe Google News
Acțiunile au scăzut cu mai mult de 6%, după ce compania a raportat venituri din reclame care nu au depășit cu mult estimările analiștilor.
Câștig pe acțiune: 1,64 dolari față de 1,59 dolari estimat
Venituri: 86,31 miliarde dolari față de 85,33 miliarde dolari estimat
Google Cloud: 9,19 miliarde dolari față de 8,94 miliarde dolari estimat
Reclame YouTube: 9,2 miliarde dolari față de 9,21 miliarde dolari estimat
Costurile de achiziție a traficului: 13,9 miliarde dolari față de 14,1 miliarde dolari estimat
Google Cloud: 9,19 miliarde dolari față de 8,94 miliarde dolari estimat
Reclame YouTube: 9,2 miliarde dolari față de 9,21 miliarde dolari estimat
Costurile de achiziție a traficului: 13,9 miliarde dolari față de 14,1 miliarde dolari estimat
CITEȘTE ȘI Romgaz pregătește emiterea de obligațiuni de 2,5 miliarde lei pentru Neptun Deep
Rezultatele, deși în general peste estimări, nu au fost suficiente pentru a-i satisface pe investitori, considerându-se că aacerea publicitară a Facebook crește mai rapid, iar TikTok reprezintă o amenințare competitivă continuă, deoarece utilizatorii mai tineri apelează la aplicație pentru a crea videoclipuri virale scurte.
Laboratorul de tehnologie inovatoare al Alphabet concediază zeci de angajați, în timp ce apelează la investitori externi pentru a-și finanța proiectele.
Alphabet în ansamblul său are o campanie de reducere a costurilor.