Alphabet, compania-mamă a Google, a raportat cel mai bun trimestru de creștere a veniturilor de la începutul anului 2022, vânzările crescând cu 13%. Cu toate acestea, veniturile publicitare au fost de 65,52 miliarde dolari, ușor sub estimările analiștilor, de 65,94 miliarde dolari.
Urmărește-ne și pe Google News
Acțiunile au scăzut cu mai mult de 6%, după ce compania a raportat venituri din reclame care nu au depășit cu mult estimările analiștilor.
Câștig pe acțiune: 1,64 dolari față de 1,59 dolari estimat
Venituri: 86,31 miliarde dolari față de 85,33 miliarde dolari estimat
Google Cloud: 9,19 miliarde dolari față de 8,94 miliarde dolari estimat
Reclame YouTube: 9,2 miliarde dolari față de 9,21 miliarde dolari estimat
Costurile de achiziție a traficului: 13,9 miliarde dolari față de 14,1 miliarde dolari estimat
Google Cloud: 9,19 miliarde dolari față de 8,94 miliarde dolari estimat
Reclame YouTube: 9,2 miliarde dolari față de 9,21 miliarde dolari estimat
Costurile de achiziție a traficului: 13,9 miliarde dolari față de 14,1 miliarde dolari estimat

Rezultatele, deși în general peste estimări, nu au fost suficiente pentru a-i satisface pe investitori, considerându-se că aacerea publicitară a Facebook crește mai rapid, iar TikTok reprezintă o amenințare competitivă continuă, deoarece utilizatorii mai tineri apelează la aplicație pentru a crea videoclipuri virale scurte.
Laboratorul de tehnologie inovatoare al Alphabet concediază zeci de angajați, în timp ce apelează la investitori externi pentru a-și finanța proiectele.
Alphabet în ansamblul său are o campanie de reducere a costurilor.