Grupul Ascendis, unul dintre liderii pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale din România, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creștere cu 9% față de anul 2018.
„Creșterea veniturilor a venit ca urmare a investițiilor pe care le-am făcut în ultimii ani: deschiderea și dezvoltarea birourilor Ascendis din Belgrad, Kiev și Chișinău, maturizarea Code of Talent – platforma noastră de microlearning, extinderea Smart Experience – oferta noastră de well-being și cadouri-experiență – și Ideologiq, agenția de marketing digital din grup. Businessul de training a rămas constant, repetând performanțele din 2018, cel mai bun din istoria Ascendis. Pentru 2020 ne propunem să trecem pragul de 10 milioane euro. Ar fi o reușită la care abia îndrăzneam să visăm cu trei ani în urmă”, a declarat Andrei Goșu, Managing Partner în cadrul Ascendis.
În 2019, 20.000 de angajați ai companiilor din România au participat la programele de training ale Ascendis, un număr similar cu cel din 2018. Andrei Goșu spune că anul acesta se așteaptă ca birourile din Belgrad și Kiev să genereze o creștere importantă a businessului, deoarece la nivel global angajatorii sunt din ce în ce mai atenți la nivelul de dezvoltare profesională a angajaților și caută soluții pentru a-i ajuta să aibă rezultate mai bune.
Grupul Ascendis este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Smart Experience (servicii de well-being) și Ideologiq (marketing digital).
Înființată în urmă cu 23 de ani, compania are în prezent linii de business în training, coaching, consultanță, team building, microlearning, certificări HR și LSS, well-being și marketing digital. Ascendis are o echipă de 100 de persoane (consultanți, traineri, colaboratori și angajați din echipa de suport).