Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piața de curierat din România, investește în acest an 8 milioane de euro în îmbunătățirea serviciilor, a anunțat luni compania, care a mai precizat că o mare parte din investițiile programate în acest an vor viza optimizarea distribuției rutelor de curierat.
Potrivit directorului general al Urgent Cargus, Gian Sharp, 70% din investițiile companiei vor viza trei zone: optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării (soluția ORTEC), tehnologia „Sorting by voice” (furnizată de Total Technologies) și sistemul de sortare automatizat (de la Vanderlande), scrie News.ro.
„Prelucrăm zilnic colete care cântăresc peste 6 milioane de kilograme, pe care le sortăm și le distribuim în întreaga țară. Cei 2.600 de curieri străbat zi de zi 170.000 de kilometri pentru ca, în final, clienții noștri să fie mulțumiți. Vorbim de volume uriașe, iar pentru ca totul să meargă strună, investim constant în tehnologie și hardware pentru a ne asigura că oferim clienților noștri un nivel ridicat al serviciilor nu doar astăzi, ci și în viitor”, a afirmat Sharp.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania de curierat a fost înființată în 1991 de un grup de antreprenori locali sub denumirea Cargus și a fost prima firmă privată de curierat din România.
Cargus a fost achiziționată în 2008 de către Deutsche Post – DHL, iar în 2012 fondul de investiții Abris Capital Partners a cumpărat firma de curierat de la DHL.
Din 2014 Cargus și Urgent Curier au devenit parteneri egali într-un proces de fuziune care au creat una dintre cele mai importante companii de pe piața de curierat din România: Urgent Cargus. Urgent Cargus deține și operează o rețea națională de 72 de centre și depozite în toată țara, cu o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.
Pe piața de curierat locală, evaluată anul trecut la 400 de milioane euro, mai activează companii precum FAN Courier, DHL, DPD România sau TNT.
Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a devenit acționar majoritar al firmei de curierat Sameday Courier, cu o participație de 80%, a anunțat la sfârșitul lunii mai firma de curierat, care a precizat că Sameday își va continua evoluția ca brand independent.