Continental a anunțat că a dezvoltat la uzina din Timișoara un sistem automat de încărcare wireless a mașinilor electrice.
"Puterea de încărcare este transferată fără fir de pe un suport de încărcare aflat pe sol într-o placă de recepție de pe partea inferioară a mașinii. Tot ce trebuie să facă șoferul este parcheze deasupra suportului de încărcare, asistat de o soluție inovatoare de micro-navigație dezvoltată de Continental", se arată într-un comunicat al companiei germane.
Tehnologia inovatoare de încărcare ocupă un spațiu relativ mic, într-un garaj sau parcare, în comparație cu tehnologia bazată pe cablu. Plăcuța de sol, capabilă să suporte o încărcătură de până la 500 kg, este amplasată sau încastrată în pământ, făcând sistemul mai ușor de integrat în compartimentele de parcare închise decât o cutie de perete.
La centrul de inginerie din Timișoara al Continental, compania dezvoltă tehnologii pentru mașinile electrice.
CITEȘTE ȘI Scandalul Takata la final: faliment și vânzarea activelor către Key Safety. Ambele companii au câte 3 fabrici în RomâniaÎn România, Continental deține șapte unități de producție și patru centre de cercetare și de dezvoltare în Timișoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov și Iași. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina și are un centru de distribuție a anvelopelor în București. Continental avea 18.200 de angajați la finalul anului 2016 și își va mări echipa cu aproximativ 1.500 noi membri în acest an în România.
La nivel global, Continental a avut în 2016 o cifră de afaceri de 40,5 miliarde de euro și are în prezent peste 227.000 de angajați în 56 de țări.