Compania a punctat că structurile containerelor sunt echipate cu izolație specială pentru a rezista la condițiile dure de iarnă din Munții Carpați.
Ulterior finalizării Proiectelor Tehnice se va intra în faza de execuție a lucrărilor pe toate cele 4 tronsoane, care va dura 36 de luni.
Tronsonul 1: #Boița (Autostrada #Sibiu - #Pitești) - #Avrig - #Mârșa (DJ 105G) în lungime de 14,25 km,
- 7 noduri rutiere: Boita, Avrig, Arpasu, Victoria, Sambata, Ileni, Fagaras
Tronsonul 1 (Boița – Avrig – Mârșa) are o lungime de 14,25 km, o valoare de 1,89 miliarde lei (fără TVA) și va asigura descărcarea în Autostrada Sibiu – Pitești (A1).
CITEȘTE ȘI TABEL Ieftiniri de 11 bani în weekend. Benzina coboară sub 6,5 lei, iar motorina sub 7,15 leiTronsonul 2 (Mârșa – Arpașu de Jos) are o lungime de 19,92 km și o valoare de 1,54 miliarde de lei (fără TVA).
„Ambele tronsoane trebuie să fie construite în 48 de luni (12 luni proiectare, 36 de luni execuție)”, a precizat Grindeanu, potrivit brasov.net.
Ministrul a adăugat că același antreprenor turc construiește tronsoanele 3 (Arpașu de Jos – Sâmbăta de Sus) cu o lungime de 17,61 km și 4 (Sâmbăta de Sus – Municipiul Făgăraș) în lungime de 16,26 km ale acestei autostrăzi dar și un drum de legatură cu DN1, în lungime de 5,6 km.
CITEȘTE ȘI VIDEO - ANUNȚ OFICIAL „Gaura” din Autostrada Transilvania a fost rezolvată, când va fi deschis tronsonulCelălalt contract este cel pentru proiectarea și execuția secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km) a Autostrăzii Transilvania (A3).
Constructorul român Construcții Erbașu are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe această secțiune de autostradă.