FAN Courier își extinde operațiunile în Republica Moldova, ca parte a strategiei de dezvoltare în Europa Centrală și de Est.
"Lansarea FAN Moldova face parte din strategia de dezvoltare pe termen lung a FAN Courier în Europa. Republica Moldova este prima țară din Europa de Est unde ne extindem cu operațiuni proprii, alegând să operăm în mod direct de data aceasta, față de alte țări unde operăm prin parteneri. În Moldova, suntem prima companie românească ce oferă servicii de curierat domestic, astfel că putem vorbi de un nou pionierat, de data aceasta extern, la 23 de ani de la fondarea FAN Courier", spune Adrian Mihai, CEO FAN Courier.
Compania a investit până acum 500.000 de euro pentru a crea infrastructura de bază, bugetul total alocat pieței din țara vecină fiind de 3 milioane de euro.
FAN Courier au depășit în 2020 pragul de 1 miliard de lei, un avans de peste 27% față de anul anterior, ca urmare a creșterii activității generate de pandemie.
Compania spunea că își menține estimările de creștere pentru 2021 între 10% și 15%, bazate pe două scenarii, în funcție de evoluția crizei sanitare și impactul acesteia în economie. Astfel, FAN Courier ia în calcul un avans de 10% al veniturilor în varianta în care situația sanitară începe să se relaxeze sau un avans de 15% în cazul în care presiunea pe serviciile de curierat generată de comerțul online rămâne ridicată. FAN Courier reconfirmă, totodată, strategia de investiții pe termen mediu, nivelul bugetat pentru 2021 ridicându-se la 20 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Platforma imobiliară Milluu, lansată de fondatorul Star Taxi, a decis listarea pe Seedblink și vizează o rundă nouă de investiții de 785.000 de euro. În paralel, intrarea în PoloniaFAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai.