ANCOM plătește 3,5 milioane de lei pentru a afla cât de satisfăcuți sunt clienții serviciilor telecom și poștale, dar și dacă aceștia știu că instituția se îngrijește de ei

ANCOM plătește 3,5 milioane de lei pentru a afla cât de satisfăcuți sunt clienții serviciilor telecom și poștale, dar și dacă aceștia știu că instituția se îngrijește de ei
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 22 mai 2018

Metro Media Transilvania, Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie au câștigat licitația organizată de Autoritatea de Reglementare în Comunicații (ANCOM) pentru realizarea de studii de piață în rândul utilizatorilor finali de servicii de comunicații și poștale, inclusiv privind notorietatea instituției și gradul de cunoaștere a acțiunilor sale pe piața de profil.

Cu o durată de 4 ani, contractul a fost atribuit la valoarea estimată de autoritate, care va plăti 3,552 milioane de lei, fără TVA.

Urmărește-ne și pe Google News

La procedura de atibuire a depus ofertă și asocierea formată din Exact Business Solutions și Exact Cercetare și Consultanță, dar nu a fost admisă.

ANCOM face apel împotriva deciziei instanței de reangajare a unui fost salariat, cu despăgubiri morale, concediat în reorganizarea instituției de anul trecut CITEȘTE ȘI ANCOM face apel împotriva deciziei instanței de reangajare a unui fost salariat, cu despăgubiri morale, concediat în reorganizarea instituției de anul trecut

Principalele obiective ale studiilor sunt numărul de utilizatori, rate de penetrare, profil demografic, numărul de non-utilizatori, motive de neutilizare, serviciile cu care le înlocuiesc, profil demografic, gradul de înzestrare cu echipamente necesare utilizării serviciilor (terminale, calculatoare, aparate TV etc.), furnizori utilizați, servicii și tehnologii utilizate, planuri tarifare utilizate, gradul de utilizare a serviciilor și scopul utilizării, informații privind comportamentul de utilizare (cum ar fi scopul utilizării, cheltuielile medii lunare comportament în cazul creșterii tarifelor, criteriile relevante și motivele pentru alegerea serviciilor, barierele existente/factorii responsabili în ceea ce privește accesul la un anumit serviciu sau schimbarea furnizorului) și informații privind gradul de satisfacție a utilizatorilor și, respectiv, privind percepția utilizatorilor cu privire la accesibilitatea serviciilor și utilitatea acestora.

De asemenea, se urmărește obținerea de informații privind gradul de cunoaștere a furnizorilor și a ofertelor, respectiv sursele de informare, precum și gradul de cunoaștere a drepturilor și/sau obligațiilor utilizatorilor și influența unor variabile socio-demografice și economice asupra indicatorilor mai sus menționați (corelații între variabile).

viewscnt
Afla mai multe despre
ancom
metro
mercury
ires
studii
piata
clienti
satisfactie
servicii