Omul de afaceri Mohammad Murad, proprietarul lanțului hotelier Phoenicia, va lansa în jurul datei de 1 decembrie propria platformă de food delivery, în care spune că a investit 3 milioane de euro și care va asigura inclusiv meniuri pentru diete specifice mai multor tipuri de afecțiuni, precum cele hepatice, renale sau diabet.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Platforma va livra mâncare libaneză, românească, italiană, mâncare de post, vegetariană, ca și mâncare specială pentru diverse regimuri medicale - unele meniuri nu vor conține sare, altele nu vor conține glucide etc.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Am intrat pe acest segment pentru că partea de HoReCa a suferit și va suferi în pandemie și crește partea de delivery, iar noi venim în întâmpinarea cererii din piață cu o abordare nouă. Ne vom axa pe meniuri speciale, destinate oamenilor cu diverse afecțiuni", a declarat pentru Profit.ro Mohammad Murad. El a precizat că meniurile vor fi create în parteneriat cu o clinică medicală.
Mâncarea va fi produsă într-o bucătărie nouă a grupului Phoenicia. Investiția de 3 milioane de euro a acoperit atât bucătăria, cât și partea logistica. În noul business vor lucra circa 100 de angajați.
Meniul pentru o persoană va costa între 25 și 40 de lei și va include două sau trei feluri de mâncare.
CITEȘTE ȘI Start Black Friday! Care sunt produsele SensoDays de 5 stele la preț de 3 stele"Intenționăm ca într-un an să facem livrări de mâncare în 12 orașe din țară. După București, începând din luna mai, vor urma Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și alte orașe", a mai spus Murad.
În toamna anului trecut, cum a anunțat atunci Profit.ro, Murad a intrat și pe nișa de haine.
El are experiență pe nișa de food, având lanțul de restaurante Spring Time, fabrica de conserve Mandy și o serie de restaurante cu profil libanez.