Raul Ciurtin era convins că, odată ce a părăsit cârma Albalact, oamenii nu îl vor mai aprecia la fel de mult. Cu siguranță veți mai auzi, de bine, și de Albalact, și de Raul Ciurtin, a afirmat Celina Condorovici, brand manager Albalact, transmițând astfel mesajul omului de afaceri Raul Ciurtin, fondator Albalact, aflat în străinătate, premiat de Profit.ro pentru “”Cea mai bună construcție de brand”.
Albalact, lider cu brand-ul Zuzu în piața de lapte, a fost preluat în acest an de gupul francez Lactalis , iar omul de afaceri Raul Ciurtin, cel mai mare acționar al companiei până atunci, a anunțat că va ieși definitiv de pe piața lactatelor.
"Înainte să primească acest premiu, domnul Raul Ciurtin era convins că, odată ce a părăsit cârma Albalact, oamenii nu îl vor mai aprecia la fel de mult. Drumurile s-au despărțit, dar cu siguranță veți mai auzi, de bine, și de Albalact, și de Raul Ciurtin", a spus Condorovici.
A renunțat la cariera de medic în 1999 pentru a se ocupa de noul business al familiei într-un domeniu complet diferit. De atunci, Raul Ciurtin a reușit să ridice compania pe poziția de lider al pieței de lactate din România, creând un brand cu tradiție pe piața locală și două dintre cele mai cunoscute mărci românești: Fulga și Zuzu.
De fapt, acestea, alături de alte inovații aduse de-a lungul anilor, au fost motoarele care au propulsat Albalact în top, pe o piață dificilă, i-au adus afaceri de 100 milioane de euro și o tranzacție remarcabilă cu marea companie franceză Lactalis.
Gala a fost organizată cu sprijinul Generali, Eximbank Romania, CicolataBelgiana.ro Leonidas, Banca Transilvania, OMV Petrom, Philip Morris și Vodafone, cărora le mulțumim pentru participare