Deși se apropie de 500 de milioane de euro anual, piața locală a curieratului este încă una tânără, în dezvoltare, și oferă posibilitatea intrării altor jucători de profil, a declarat la WeLoveDigital.forum Cornel Morcov, directorul comercial al Fan Courier, liderul industriei, cu afaceri de peste 130 milioane de euro în 2017.
Forumul We Love Digital, care va fi derulat pe parcursul a 2 zile, este organizat cu sprijinul UPC, Audi, PrivacyOne in alliance with Biris Goran, Fan Courier, Porsche Finance Group România, SAP, Telekom, cărora le mulțumim pentru participare.
“În România încă nu au venit marii jucători online din Europa sau din Statele Unite, spre exemplu Amazon, care ar aduce zeci de mii de comenzi în fiecare zi și, în acest context, ne întrebăm, dacă ar fi să vină, cu ce ar livra produsele. Probabil și ei se întreabă cu ce ar livra dacă ar veni în România. Cred că dacă vrei să investești în piața de curierat din România, nu îți trebuie decât voință”, a afirmat Morcov.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El a spus că, dacă ar fi în situația să intre pe piața curieratului din poziția de antreprenor, ar investi foarte mult în tehnologizare, în produse de calitate și în diversitate serviciilor furnizate.
“În funcție de buget, aș intra pe o anumită nișă de servicii, cum sunt companiile care fac distribuție în Europa prin canale alternative, cum ar fi parcel lockers. Este un trend ca livrările să nu se mai facă în sistemul door-to-door, ci prin aceste eBox, prin aceste cutii inteligente, care permit clientului ridicarea expedierii comandate anterior atunci când are timp”, a spus directorul commercial Fan Courier.
Compania a lansat acest tip de serviciu în noiembrie 2017, oferind clienților posibilitatea ridicării produselor comandate online din cele 10 cutii inteligente montate în Capitală.
Implementat în regim de pilot, seviciul este o nouă alternativă a serviciului clasic de curierat, destinată persoanelor care nu pot sau nu vor să aștepte curierul la adresă.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. Compania deservește peste 40.000 de clienți cu ajutorul unei echipe formate din circa 5.700 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.600 de autovehicule.