Neozeelandezul Duncan McGinley, co-fondator al platformei online de brokeraj credite 123credit.ro, spune că țintește încă o rundă de finanțare pentru platformă anul viitor, după ce a obținut 3 milioane de euro anul trecut. Duncan spune că vrea să ducă serviciile platformei în toate colțurile țării și să integreze facilitățile inteligenței artificiale, introducând un chatbot conversațional.
Platforma 123credit.ro a fost înființată în 2020, în timpul pandemiei. McGinley povestește, la emisiunea Educație cu Profit de la PROFIT NEWS TV, că l-a cunoscut pe Sebastian Piu, al doilea co-fondator, în 2010, când cel din urmă lucra în sistemul bancar și l-a ajutat cu niște credite pentru afaceri.
“De-a lungul anilor am apelat mereu la Sebastian când aveam nevoie de un credit, pentru că făcea ca procesul să pară puțin mai simplu și mai natural.”
Față de celelalte platforme online de credit, Duncan ne explică faptul că pe 123credit poți să găsești aproape toate ofertele de credit de pe piață, îți optimizezi profilul, compari ofertele și aplici online pentru creditul cel mai potrivit pentru nevoile tale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Să formeze parteneriate cu aproape toate băncile nu a fost ușor, însă acestea au devenit receptive datorită a două lucruri: pandemia a făcut ca digitalizarea să fie o nevoie reală și datorită viziunii 123credit centrată pe client, pe cum să ajute clientul să obțină ceea ce are nevoie.
“Managerii băncilor erau de părere că brokerii sunt foarte tranzacționali, așa că au fost foarte receptivi cu privire la o platformă axată pe nevoile clientului în primul rând.”
În afacere a mai investit 100.000 de euro în 2021 și Șerban Oarza, fost CEO al RTC sub Oresa Ventures. Apoi, în toamna lui 2022, startup-ul a reușit să obțină investiții de 3 milioane de euro cu ajutorul consultanților de investiții de la Omnia Capital.
“Orientarea spre client a fost cea mai importantă pentru noi, să obținem bani inteligenți a fost puțin mai ușor.”
”Vrem să avem a doua rundă de investiții anul viitor și să ne extindem către toate colțurile României”, adaugă el.
Compania are, de asemenea, un proiect de integrare a machine learning și de dezvoltare a unui chatbot AI, împreună cu o companie IT românească, care va îmbunătăți experiența clienților și va fi conversațional, astfel încât clienții vor putea obține toate răspunsurile de care au nevoie 24/7.