Kaufland România, una dintre cele mai mari companii de retail de pe piața locală, continuă seria de proiecte care susțin diversitatea pe piața forței de muncă. Recent, compania a lansat un nou proiect inedit, “Vocea Kaufland”, realizat cu ajutorul inteligenței artificiale, ce simbolizează atât diversitatea echipei Kaufland, cât și spiritul de inovație.
La nivel global, Kaufland are peste 155.000 de angajați, din peste 100 de naționalități, ceea ce arată că retailerul și-a îndeplinit misiunea, aceea de a sprijini diversitatea la locul de muncă și de a oferi un mediu prielnic de dezvoltare fiecărui angajat, indiferent de locul din care provine. Pe plan local, compania are peste 17.000 de angajați.
“Vocea Kaufland” este un proiect care a oferit șansa tuturor angajaților Kaufland de a contribui la crearea unei voci digitale unice, care a devenit emblema sonoră a echipei.
„În spatele <<Vocii Kaufland>> stă fiecare membru al echipei noastre, o echipă unitară, care acum are o voce autentică prin care vom da viață comunicărilor noastre. Ne-am dorit să îi implicăm pe colegii noștri în acest proiect unic, care utilizează și unele dintre cele mai noi tehnologii de pe piață, oferindu-le șansa să contribuie la noua identitate vocală a companiei. Rezultatul este un simbol al diversității și inovației în Kaufland”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.
Anul trecut, Kaufland a fost desemnată „Angajator de top” pentru a opta oară în România și pentru a cincea oară în Europa de către Top Employers Institute din Olanda.
Persoanele interesate să se alăture echipei Kaufland România, o pot face aplicând online pe www.cariere.kaufland.ro, telefonic la 0219132 sau venind la biroul de informații din oricare magazin.
28 noiembrie - Profit Financial.forum