Retailerul american de modă L Brands a decis separarea principalelor mărci Victoria’s Secret și Bath & Body Works în două companii listate la bursă, renunțând, astfel, la vânzarea lanțului de magazine de lenjerie intimă.
Operațiunea, care ar urma să fie finalizată în august, va permite companiilor separate să se concentreze mai bine pe creștere și să ofere mai multă flexibilitate financiară într-un peisaj în schimbare al comerțului cu amănuntul, conform Bloomberg.
Victoria’s Secret ar putea fi evaluată la peste 5 miliarde de dolari în urma separării de L Brands, potrivit analiștilor.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiÎn aprilie, a fost relatat că L Brands se afla din nou în discuții pentru vânzarea brandului de lenjerie Victoria’s Secret, la o evaluare de 2-3 miliarde de dolari, aproape triplu față de evaluarea de 1,1 miliarde dolari pe care o obținuse acum un an.
Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex feminin.
Victoria’s Secret a deschis primul magazin în România în 2018, în aeroportul Otopeni, în zona duty free. În 2019, a deschis un magazin în Băneasa Shopping City.