Gigantul anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever analizează preluarea producătorului american de cosmetice Drunk Elephant, în schimbul căruia este dispus să ofere 1 miliard de dolari, potrivit Sunday Telegraph.
Achiziția ar consolida prezența Unilever pe piața produselor de îngrijire personală și ar da un nou suflu afacerilor grupului, care se confruntă cu stagnarea vânzărilor pe mai multe categorii de segmente.
Unilever s-a extins recent în sectoare de nișă, precum alimente vegane și organice, renunțând, totodată, la afacerile mai puțin profitabile, printre care divizia de produse tartinabile, vândută anul trecut, scrie Bloomberg.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Drunk Elephant, companie fondată în 2012 de antreprenoarea texană Tiffany Masterson, comercializează cosmetice produse cu ingrediente naturale. Compania este prezentă în SUA, Canada, Australia, Singapore, Noua Zeelandă, Irlanda și Marea Britanie.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a locuinței, având peste 150.000 de angajați și vânzări de peste 50 miliarde de euro pe an.
Grupul are mai mult de 400 de mărci în portofoliu, printre care Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.
La finele anului trecut, Unilever a primit acordul Consiliului Concurenței pentru preluarea Betty Ice, cel mai mare producător de înghețată din România.