Gigantul chinez de ride-sharing Didi Chuxing Technology Co. intenționează să intre pe piața din Europa Occidentală, în încercarea de a găsi noi piețe de creștere înaintea ofertei publice inițiale, au declarat joi pentru Bloomberg surse din apropierea acestui dosar.
Potrivit surselor, Didi se gândește să își lanseze serviciile pe piețe precum Marea Britanie, Franța și Germania în prima jumătate a acestui an. În acest sens, compania chineză a pus la punct o echipă responsabilă de piața europeană și a început să facă angajări la nivel local, scrie Agerpres.
În cadrul expansiunii în Europa, Didi analizează și posibilitatea de a oferi și alte servicii precum livrarea de mâncare și servicii de curierat, în funcție de cererea de pe piața locală. Acest plan este destinat creșterii valorii firmei, deja unul din cele mai mari startup-uri din lume, înaintea unui posibil IPO, au precizat sursele.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business onlineDidi a decis să intre pe noi piețe după ce expansiunea sa pe piața din China încetinește, în condițiile în care Didi este lider de piață după ce în 2016 a reușit să scoată Uber din China.
În prezent, Didi, o companie susținută de gigantul japonez SoftBank Group Corp., operează în 13 țări pe lângă China, majoritatea state din America Latină. În luna august a anului trecut, Didi a început să ofere servicii de ride-sharing în Rusia și în paralel este un investitor la compania Bolt Technology OU din Estonia, principalul rival din Europa al lui Uber.