Primul tren japonez cu hidrogen va începe testele de rulare

Primul tren japonez cu hidrogen va începe testele de rulare
scris 21 feb 2022

Cea mai mare companie de transport feroviar din Japonia va începe luna viitoare să testeze primul tren alimentat cu hidrogen de concepție niponă, un nou pas spre obiectivul țării de a ajunge la neutralitatea emisiilor de carbon până în 2050, transmite Bloomberg.

Multicom, distribuitorul de materiale de construcții și bricolaj, a ajuns în 2021 la 19 milioane de euro cifră de afaceri CITEȘTE ȘI Multicom, distribuitorul de materiale de construcții și bricolaj, a ajuns în 2021 la 19 milioane de euro cifră de afaceri
Urmărește-ne și pe Google News

Trenul compus din două vagoane, denumit „Hybari”, o combinație între cuvântul hybrid și cuvântul japonez pentru ciocârlie, a costat aproximativ patru miliarde de yeni (35 de milioane de dolari) pentru a fi dezvoltat și poate călători pe o distanță de până la 140 de kilometri la o viteză maximă de 100 km/h pentru o singură alimentare cu hidrogen, scrie Agerpres.

Transportatorul feroviar East Japan Railway Co., cel care a dezvoltat trenul cu hidrogen în parteneriat cu Toyota Motor Corp. și Hitachi Ltd., intenționează să folosească aceste garnituri pentru înlocuirea trenurilor diesel și de asemenea caută piețe de export. Utilizarea în serviciu comercial ar urma să înceapă în 2030.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

Japonia a făcut din hidrogen o sursă cheie de energie curată pentru a ajunge la neutralitatea emisiilor de carbon. Grupul Toyota și-a propus o majorare de zece ori a producției de automobile alimentate cu hidrogen Mirai, care acum a ajuns la a doua generație, în condițiile în care din ce în ce mai multe autobuze și vehicule comerciale cu celulă de combustibil sunt în circulație.

Guvernul de la Tokyo vrea să stimuleze utilizarea hidrogenului până la aproximativ 20 milioane de tone până în 2050, iar companii energetice precum Iwatani Corp. și Kawasaki Heavy Industries Ltd. încearcă să pună la punct lanțuri de aprovizionare cu hidrogen pentru a putea reduce prețurile.

VIDEO PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group: Aprecierea valorii în timp a unei proprietăți – motivul principal pentru care avem atât de mulți investitori. Cerere foarte mare pentru produse imobiliare premium CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group: Aprecierea valorii în timp a unei proprietăți – motivul principal pentru care avem atât de mulți investitori. Cerere foarte mare pentru produse imobiliare premium

Europa este un pionier în ceea ce privește trenurile cu hidrogen, în Germania un prim astfel de tren construit de firma franceză Alstom SA fiind introdus în 2018. Companiile germane Siemens AG și Deutsche Bahn AG dezvoltă noi trenuri regionale și stații speciale de alimentare pe care le vor testa în 2024.

În același timp, Toyota și partenerul japonez Yamaha lucrează pentru a dezvolta motoare V8 de 5,0 litri alimentate cu hidrogen, într-un efort de a menține în viață tehnologia de ardere internă pe măsură ce vehiculele electrice cresc în popularitate, relatează drive.com.

viewscnt
Afla mai multe despre
tren japonez
hidrogen