Noul șef al H&M se inspiră din strategia Zara

Noul șef al H&M se inspiră din strategia Zara
scris 28 mar 2024

Noul șef al Hennes & Mauritz AB (H&M), Daniel Erver, a declarat că al doilea mare retailer de îmbrăcăminte din lume se concentrează pe majorarea profitului și a vânzărilor, aducând în magazine cele mai noi tendințe în modă cât mai curând posibil, transmit DPA și Bloomberg.

Urmând exemplul rivalului mai mare, Zara, deținut de Inditex, compania suedeză caută să mute o parte mai mare a producției sale în locuri ca Turcia și Mexic, pentru a o aduce mai aproape de piețele sale cheie din Europa și din SUA, a anunțat directorul general Daniel Erver, după ce H&M a raportat un profit trimestrial peste așteptări, arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Începe asfaltarea unui drum de pământ ce leagă Valea Oltului de județul Argeș CITEȘTE ȘI Începe asfaltarea unui drum de pământ ce leagă Valea Oltului de județul Argeș

În prima actualizare a politicii companiei de când a preluat conducerea H&M, Erver a explicat că producerea unei game de articole vestimentare mai relevante și aducerea articolelor mai repede în magazine va avea un impact pozitiv asupra rezultatelor H&M deoarece va scădea nivelul deprecierilor legate de produsele nevândute, o problemă care a afectat mult timp compania suedeză. De asemenea, H&M va continua să scadă costurile și are ca obiectiv o marjă de profit de 10% în acest an fiscal, de la 6,2% anul trecut.

În primul trimestru din acest an, marja de profit s-a situat la 3,9%, mai mult decât dublu față de anul trecut. De asemenea, profitul operațional a crescut la 2,08 miliarde de coroane suedeze (196 milioane de dolari), față de 725 milioane de coroane suedeze anul trecut, în timp ce veniturile au totalizat 53,67 miliarde de coroane suedeze, depășind estimările analiștilor, pe fondul succesului colecției de primăvară. De asemenea, stocurile au scăzut cu 7%.

În data de 3 mai va avea loc Adunarea Generală a Acționarilor, care va vota propunerea Board-ului de a acorda dividende de 6,50 coroane suedeze, care vor fi plătite în două tranșe.

Pentru a îmbunătăți experiența clienților, H&M va renova anul acesta aproximativ 250 de magazine, o creștere semnificativă față de anul trecut. De asemenea compania intenționează să deschidă aproximativ 100 de magazine, în special pe piețele în creștere, și să închidă 160 de unități.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
daniel erver