Netflix se gândește la o un abonament 100% gratuit în Europa - înțesat de publicitate -, după ce a încercat în 2022 un abonament ”accesibil” cu publicitate, care ar permite platformei de streaming video on demand (SVOD) să-și crească numărul utilizatorilor și veniturile, relatează 20minutes.fr
Platforma, a cărei creștere a scăzut puternic la sfârșitul lui 2021, și-a revenit după lansarea unei ofertei cu publicitate, în valoare de 5.99 de euro, de exemplu, în Franța,, față de 13,49 euro abonamentul standard, fără publicitate, arată news.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Această formulă ar urma să atragă 40 de milioane de abonați noi, potrivit codirectorului general al Netflix.
O oferă 100% gratuită - adică finanțată exclusv din publicitate - ar putea permite Netflix să-și crească atât numărul utilizatorilor, cât și veniturile.
Potrivit Bloomberg, ea ar urma să fie rezervată într-o primă fază piețelor europeană și asiatică, pe care există deja rețele de televiziune gratuite, ca în Franța.
Nicio dată în acest sens nu a fost avansată, însă probabilitatea unui anunț în acest sens este mare.
CITEȘTE ȘI FOTO & VIDEO Automobilul Jaguar, creat inițial pentru Regele Mihai și care i-a aparținut Principelui Nicolae, nu a atins la Londra prețul cerut de vânzătorPlatforma de streaming a anunțat în aprilie 2023 că utilizatorii ofertei cu publicitate generează un venit mai mare decât al celor cele fără publicitate, Standard și Premium.