Prețul țintă este cuprins între 26 și 30 de euro pe acțiune.
Douglas a raportat vânzări de 4,1 miliarde de euro în anul încheiat în septembrie, în creștere cu 12% față de anul precedent, cu un profit ajustat de 725,9 milioane de euro, în creștere cu 22%. Compania a stabilit un obiectiv pe termen mediu de creștere anuală a vânzărilor de 7%, cu un obiectiv de peste 200 de magazine noi în următorii trei ani.
Anul trecut, Bloomberg a relatat că Douglas ia în calcul o ofertă publică inițială pentru rețeaua de parfumerii Douglas, la o valoare de peste 7 miliarde de euro. Anterior, CVC a mai demarat pregătirile pentru o ofertă publică inițială sau vânzare a Douglas, însă pandemia de coronavirus a pus capăt acestor planuri. CVC a preluat afacerea de la fondul de investiții Advent International și familia fondatoare Kreke, în 2015, pentru aproximativ 2,8 miliarde de euro.
La finele anului 2020 a fost anunțat că Douglas se pregătește de o restructurare financiară în 2021, în condițiile în care pandemia de COVID-19 i-a afectat afacerile. În total, datoria netă a companiei se situa atunci la 2,1 miliarde de euro.
În România, rețeaua este prezentă din 2007 și are 40 de magazine.