Deloitte evaluează abilitățile propriilor angajați cu ajutorul inteligenței artificiale și va decide, astfel, relocarea acestora în poziții mai potrivite.
Compania urmărește să modereze creșterea angajărilor în timp, după ce a angajat 130.000 de oameni anul acesta, conform Bloomberg.
În primăvară a fost anunțat că Deloitte va tăia 1.200 locuri de muncă în SUA, devenind cea mai recentă dintre cele patru mari firme de contabilitate care reacționează la o încetinire a activității sale de consultanță.
În februarie, KPMG a transmis că va concedia din personalul de consultanță, care însumează aproape 2% din forța de muncă din SUA.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Portland Trust, susținut de un gigant de pe Wall Street, intră pe piața centrelor de date și pregătește „cea mai importantă locație fizică dedicată unor astfel de servicii“ din RomâniaEY a anunțat, la rândul său, că 5% din personalul din SUA își va pierde locurile de muncă - 3.000 de oameni în total, arată sursa citată.
McKinsey, firma de consultanță strategică, și Accenture, specializată în consultanță IT, elimină, de asemenea, locuri de muncă.
Deloitte și rivalii săi au început să angajeze după pandemie, când clienții cereau sfaturi despre cum să-și transforme IT-ul pentru a face față muncii la distanță, iar activitatea de fuziuni și achiziții corporative era în plină expansiune. Numărul de angajați ai Deloitte din SUA a crescut de la 65.000 în 2021 la 80.000 anul trecut, potrivit raportului său anual de transparență.