Dacă îți vinzi online vechile produse Burberry, casa de modă ar putea să te invite la un ceai

Dacă îți vinzi online vechile produse Burberry, casa de modă ar putea să te invite la un ceai
scris 7 oct 2019

Casa de moda britanică Burberry Group Plc își încurajează clienții să dea o nouă șansă vechilor produse prin revânzarea lor online, o mișcare care ar putea să genereze mai mulți clienți în perioada sărbătorilor și să crească atractivitatea mărcii în rândul celor preocupați de impactul industriei modei asupra mediului, transmite Bloomberg.

HP, prezentă și în România, începe concedieri masive: desființează 16% din locurile de muncă CITEȘTE ȘI HP, prezentă și în România, începe concedieri masive: desființează 16% din locurile de muncă
Urmărește-ne și pe Google News

Într-un rar parteneriat între o casa de modă și piața în creștere a produselor de lux second hand, Burberry a decis să își unească forțele cu portalul de consignație online The RealReal. Astfel consumatorii americani care oferă spre vânzare produse Burberry second hand prin intermediul acestui portal în timpul sărbătorilor, vor fi invitați pentru o ședință de shopping privată și un ceai la unul din buticurile firmei britanice, scrie Agerpres.

Marile case de lux europene controlează de mult timp cu strictețe procesul de distribuție și au evitat chiar să recunoască existența unei piețe pentru produse second hand. În ultima vreme însă unele firme au început să ofere posibilitatea de revânzare, în încercarea de a-i liniști pe clienți cu privire la valoarea în timp a produselor. 

viewscnt
Afla mai multe despre
burberry
vanzare online