Casa de moda britanică Burberry Group Plc își încurajează clienții să dea o nouă șansă vechilor produse prin revânzarea lor online, o mișcare care ar putea să genereze mai mulți clienți în perioada sărbătorilor și să crească atractivitatea mărcii în rândul celor preocupați de impactul industriei modei asupra mediului, transmite Bloomberg.
Într-un rar parteneriat între o casa de modă și piața în creștere a produselor de lux second hand, Burberry a decis să își unească forțele cu portalul de consignație online The RealReal. Astfel consumatorii americani care oferă spre vânzare produse Burberry second hand prin intermediul acestui portal în timpul sărbătorilor, vor fi invitați pentru o ședință de shopping privată și un ceai la unul din buticurile firmei britanice, scrie Agerpres.
Marile case de lux europene controlează de mult timp cu strictețe procesul de distribuție și au evitat chiar să recunoască existența unei piețe pentru produse second hand. În ultima vreme însă unele firme au început să ofere posibilitatea de revânzare, în încercarea de a-i liniști pe clienți cu privire la valoarea în timp a produselor.