JYSK a deschis în 10 ani în România peste 120 de magazine și și-a dublat targetul: În 2015 eram în punctul în care demaram multe schimbări de proceduri în companie, iar expansiunea era la început

10 ani   
JYSK a deschis în 10 ani în România peste 120 de magazine și și-a dublat targetul: În 2015 eram în punctul în care demaram multe schimbări de proceduri în companie, iar expansiunea era la început

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK a deschis în România, în ultimii 10 ani, peste 120 de magazine, mult mai multe decât prevedea la acea dată planul de business pentru activitatea de pe piața locală.

În 2025, Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare.

Urmărește-ne și pe Google News

“JYSK a evoluat foarte mult în ultimii 10 ani, iar acest lucru se poate vedea cel mai bine dacă ne uităm la numărul magazinelor pe care le aveam în 2015. JYSK a intrat pe piața din România în anul 2007 ca franciză, iar în 2013 a fost preluată de JYSK Nordic, firma-mamă. În anul 2015 eram, așadar, în punctul în care demaram multe schimbări de proceduri în companie, iar expansiunea era la început”, spune pentru Profit.ro Alex Bratu, Country Director JYSK România și Bulgaria.

Compania deschidea în februarie 2015 magazinul cu numărul 23, la Buzău, pentru ca acum să se pregătească să depășească borna a 150 de unități.

Virgil Șoncutean, Director General Allianz-Țiriac Asigurări: Piața are potențialul de a se dubla în 10 ani, în condițiile în care două treimi din România nu sunt asigurate CITEȘTE ȘI Virgil Șoncutean, Director General Allianz-Țiriac Asigurări: Piața are potențialul de a se dubla în 10 ani, în condițiile în care două treimi din România nu sunt asigurate

Tot în 2015 JYSK lansa magazinul online propriu, dar și departamentul Serviciu Clienți.

În anul financiar 2015-2016, compania a avut o cifră de afaceri de 223 de milioane de lei, pentru ca în 2023-2024, cel mai recent an financiar încheiat, cifra de afaceri să ajungă la 1,15 miliarde lei.

“Creșterea companiei în România s-a datorat atât expansiunii, cât și altor factori pe care îi considerăm importanți: adaptarea permanentă a sortimentului de produse conform noilor trenduri și așteptărilor clienților, investițiile în unelte digitale care să ușureze munca angajaților și să faciliteze procesul de achiziție pentru clienți, investițiile în traininguri și programe de dezvoltare pentru angajați, investițiile în prețuri competitive și în realizarea unor produse de calitate”, spune Alex Bratu.

În urmă cu 10 ani, obiectivul JYSK era să ajungă la 100 de magazine în România, bornă atinsă în 2021. Ținta actuală a retailerului este de a avea 200 de magazine pe plan local.

GRAFICE Salariile românilor în ultimii 10 ani: plus 200%. Cele mai “bune” salarii au fost în 2015 - 2016 CITEȘTE ȘI GRAFICE Salariile românilor în ultimii 10 ani: plus 200%. Cele mai “bune” salarii au fost în 2015 - 2016

Bratu amintește de asemenea, în ceee ce privește etapele importante de dezvoltare în ultimii 10 ani, procesul de reamenajare și modernizare a tuturor magazinelor deschise înaintea anului 2018, inaugurarea unui centru de distribuție lângă Sofia, Bulgaria, care a avut ca scop scurtarea timpului de livrare a comenzilor, înființarea departamentului Business to Business, care se ocupă exclusiv de vânzările către persoane juridice și oferă sfaturi cu privire la cele mai potrivite produse pentru companii, dar și investițiile în comunitate, cu ajutorul ONG-urilor partenere.

JYSK, unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, deținut de familia fondatorului, omul de afaceri danez Lars Larsen, a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.

La nivel de grup, JYSK are peste 3.400 de magazine, în 48 de țări (cea mai importantă pentru grup fiind Germania) și vânzări, în anul financiar 2023-2024, de 5,6 miliarde euro, în creștere cu 7,6%.

viewscnt
Afla mai multe despre
jysk
magazine