Retailerul francez de articole sportive Decathlon a intrat pe piața din România în anul 2009 și, în ultimii aproape 10 ani, a consemnat un avans al vânzărilor locale de peste trei ori, de la 411,4 milioane de lei la 1,367 miliarde de lei. Profitul net a urcat de aproape patru ori, la 72,6 milioane de lei.
În 2025, Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare.
Datoriile au sporit cu 206,6%, la 267,96 milioane de lei, în timp ce sumele de recuperat au crescut de aproape 6 ori, la 126,04 milioane de lei.
Numărul mediu de angajați a urcat de la 432 la 1.341 persoane.

Compania are 31 de magazine în România, prin intermediul cărora sunt comercializare atât produse aparținând mărcilor proprii, precum Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.