All4cars, parte din grupul Euroest Car, importator și distribuitor de piese auto, cu o experiență de peste 17 ani în domeniu, vrea să ajungă în primii trei cei mai mari comercianți de piese auto de pe piața locală în următorii doi ani.
„Vrem să ajungem în top 3 jucători pe aceasta piață în următorii doi ani. Muncim mult să realizăm asta, dar și investim mult. Am investit în cel mai important program de identificare de piese existent în momentul acesta pe piață. Este o bază de date uriașă de piese. Dincolo de obiectivul ăsta cantitativ, cel mai important este obiectul calitativ și aici ne-am străduit să avem cea mai bună echipă pe care o putem oferi”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Justin Iacob, CEO și co-fondator All4cars, platformă care comercializează piese auto.
Cea mai mare provocare însă o reprezintă găsirea și reținerea forței de muncă.
„Oamenii buni sunt greu de găsit, greu de păstrat. E o problemă aici și cu programatorii. Din cauza războiului din Ucraina, o piață importantă de programatori a cam dispărut, prețurile au crescut foarte mult și atunci încercăm să rămânem într-un buget pe care ni l-am propus”, precizează Justin Iacob, adăugând că pentru anul acesta și-a bugetat investiții de câteva sute de mii de euro.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Mihai Bran, co-fondator Atlas.app: Am observat o reticență mai mare în rândul medicilor de a folosi tehnologia. Nu e o problemă doar în România, ci și la nivel internațional, inclusiv în SUAPentru a se diferenția pe piață, CEO-ul All4cars mizează pe a îmbunătăți procesul de livrare, cel puțin în București.
„Cred că, dincolo de identificarea corectă a piesei și întreg procesul, una din marile probleme este legată de livrare, care trebuie să fie rapidă. Aici ne putem diferenția. Încercăm să livrăm anul acesta în București piesa dorită în două ore. E o chestie pe care nu cred că o oferă nimeni în momentul ăsta. O altă soluție foarte bună găsită de colaboratorii noștri, firmele de curierat, este cea a utilizării lockerelor, e un element de confort pentru clientul final și pentru noi”, mai spune acesta.
În pofida războiului de la graniță, Justin Iacob susține că trendul pentru piața de comerț online de piese auto este de creștere. Activitatea startup-ului a crescut cu mult peste așteptările de la începutul anului.
„Am avut o sincopă când a început războiul, o săptămână nu s-a mișcat nimic, dar după lucrurile și-au revenit la normal. Tendința este de creștere. Piața de piese auto online a crescut în ultimii zece ani de zece ori, în timp ce piața tradițională de piese auto a crescut de patru ori. Deci potențial există”, afirmă co-fondatorul All4cars.