Platforma Avocatura.com a anunțat luni că devine platformă de business pentru avocați, în urma unei investiții de peste 110.000 euro, iar aceștia vor putea, astfel, să acorde consultații video.
În prezent, platforma lansată în urmă cu 15 ani are în medie un trafic zilnic de 10.000 de vizitatori, din care aproximativ 5.000 sunt clienți care caută informații despre avocați, potrivit companiei. Proiectul de realizare a noii platforme prin care se pot acorda consultații video și a aplicației de gestionare a activității profesionale a avocaților (mini CRM) a durat mai bine de un an, scrie News.ro.
”Am lucrat la aplicația video Avocatura.com, pornind de la o nevoie din piață, pentru că în era digitală în care ne aflăm atât clienții, cât și avocații vor să utilizeze tehnologia pentru a comunica și a face economie de timp și implicit de bani. Pe platforma noastră, avem deja înscriși peste 300 de avocați care au în multe dintre cazuri profile profesionale cu informații detaliate despre ei și recenzii primite de la alți clienți, precum și testimoniale, ceea ce ușurează mult decizia utilizatorilor noștri de a colabora cu un avocat sau altul”, a declarat fondatorul Avocatura.com, Romeo Cosma.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El a mai spus că aplicația de consultații video este destinată în principal antreprenorilor și angajaților din multinaționale din București și din marile orașe din țară, dar și românilor plecați în străinătate.
”Am decis să fim nu numai o platformă de informații pentru avocați, ci și una de business și să îi ajutăm pe aceștia să atragă noi clienți din online și să își crească veniturile prin acordarea de consultații video”, a mai spus Cosma.
Prin intermediul platformei, clienții pot avea acces la informații detaliate despre avocați, despre profilurile și specializările acestora, precum și despre evenimentele importante din viețile lor profesionale în așa fel încât aceștia pot alege avocatul care li se potrivește și pot vede ratingul și review-urile pe care alți clienți i le-au acordat.