Vodafone scumpește abonamentele în România. Anterior a dus o luptă cu Protecția Consumatorului

Vodafone scumpește abonamentele în România. Anterior a dus o luptă cu Protecția Consumatorului

Foto: Tktktk | Dreamstime.com

scris 15 iul 2021

Vodafone va scumpi mai multe abonamente cu aproape 1 euro, începând cu luna august, abonații afectați fiind deja informați, conform informațiilor transmise Profit.ro.

Baza de clienți a Vodafone România număra 11,1 milioane la 31 martie 2021.

Urmărește-ne și pe Google News

"La Vodafone avem o preocupare constantă de a furniza clienților noștri servicii de cea mai bună calitate, cu accent pus în permanență pe experiența oferită acestora. Această preocupare se traduce în investiții constante în performanța și capacitatea rețelei, dar și în noi tehnologii și într-o gamă extinsă de beneficii non-telco pentru utilizatori, prin programul de loialitate. Acțiunea de ajustare și aliniere a prețurilor vizează anumite tipuri de abonamente, însă, din motive ce țin de strategia comercială a companiei, acestea nu pot fi specificate. Vodafone România analizează permanent dorințele și nevoile utilizatorilor și realizează modificări ale portofoliului de servicii mobile care să răspundă cât mai bine acestor nevoi. Această acțiune nu vizează utilizatorii cartelelor preplătite", au declarat pentru Profit.ro reprezentanții Vodafone.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

La începutul anului trecut, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a pierdut definitiv în fața Vodafone România în dosarul suspendării unui ordin al instituției, prin care aceasta a blocat decizia unilaterală a operatorului de telefonie mobilă de majorare a tarifelor abonamentelor cu 1 euro, începând cu luna mai 2019.

La începutul lunii mai 2019, ANPC a anunțat că dispus ca un operator de telefonie mobilă să înceteze practicile comerciale incorecte față de consumatori, constatate în urma unui control, realizate în scopul majorării costurilor abonamentelor. Surse din piață au declarat atunci pentru Profit.ro că este vorba de Vodafone România.

2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

Ordinul a fost precedat de o amendă de 70.000 de lei, anunțată de ANPC la 25 aprilie.

Vodafone România este al doilea operator de telefonie mobilă după cifra de afaceri și numărul de clienți.

Operatorul român este parte a grupului britanic de telecomunicații Vodafone.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
anpc
instanta
proces
plangere contraventionala
amenda
proces verbal