Veniturile UPC România au crescut cu aproape 6% în primul trimestru al acestui an, de la 168,6 milioane de lei în martie 2016 la 178,4 milioane de lei în martie 2017, pe fondul extinderii ariei de acoperire a serviciilor cu 10%, la 2,88 milioane de gospodării, și avansului numărului de abonamente cu 6,5%, la 2,29 milioane, potrivit datelor anunțate de operatorul român de telecomunicații prin cablu.
În privința clienților, UPC România avea 1,29 milioane la finele primului trimestru al acestui an, cu 3,7% mai mulți față de martie 2016, dar cu 0,4% mai puțin față de decembrie 2016, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global.
Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de martie 2016 fiind de 17,5%, la 488.300.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8,7%, la 544.000.
Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 6,7% față de martie 2016, la 647.400.
Televiziunea analogică a continuat trendul de scădere și a ajuns la 255.000 de clienți, de la 282.200 în martie 2015.
Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2% față de martie 2016, la 1,258 milioane de utilizatori.
Față de decembrie 2016, serviciile de televiziune au scăzut cu 0,7%, pe fondul reducerii numărului de clienți pe satelit cu 2%, 356.400.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.
CITEȘTE ȘI FOTO Un automobil Daimler din 1947, deținut de Principesa Mărioara a României, Regină a Iugoslaviei, a fost vândut în Anglia cu 9.000 de lire sterlineAnul trecut, veniturile UPC România au crescut cu 8,8% față de 2015, la 689,3 milioane de lei, de la 633,3 milioane de lei în urmă cu an, conform unui anunț al companiei din luna februarie a acestui an.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).
Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.