Șeful UPC România: Afacerile și numărul de clienți vor crește și în acest an, similar anului 2016

Șeful UPC România: Afacerile și numărul de clienți vor crește și în acest an, similar anului 2016

Robert Redeleanu, directorul general al UPC Romania

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 16 feb 2017

Veniturile UPC România au crescut în 2016 cu 8,8%, la 689,3 milioane de lei, de la 633,3 milioane de lei în urmă cu an, a anunțat operatorul prin cablu.

Strategia companiei în anul 2016 s-a concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin construcția de rețea în diferite zone ale țării.

Urmărește-ne și pe Google News

Într-un an, în urma investițiilor realizate, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu 10%, reprezentând 258.600 de noi case, comparativ cu anul 2015.

La sfârșitul anului trecut, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.838.400 de gospodării din România.

Profitul net al Lenovo a scăzut cu 67% în trimestrul trei, din cauza mediului macroeconomic dificil CITEȘTE ȘI Profitul net al Lenovo a scăzut cu 67% în trimestrul trei, din cauza mediului macroeconomic dificil

UPC și-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care a atins 2,273 milioane, creșterea anuală a numărului de RGU fiind de aproximativ 7%, a declarat într-o conferință directorul general al companiei, Robert Redeleanu.

“În 2016, UPC a adăugat 146.000 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania și-a mărit baza de clienți în 2016 la 1.296.000, reprezentând o creștere de 4,2% față de sfârșitul anului 2015”, a spus Redeleanu.

O contribuție semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potențial de creștere.

UPC a adaugat 46.600 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2016, ceea ce reprezintă o creștere de 9,5% (535.400 de abonamente de internet).

“De asemenea, peste 180.000 de clienți au ales modem-ul CONNECT BOX, beneficiind de cea mai bună experiență Wi-Fi în toată casa. Rata accelerată de adopție a noului modem ne confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplinește nevoia de conectivitate a clienților noștri”, a spus șeful UPC.

STUDIU Contrabanda cu țigarete din România a scăzut la 16,1% în ianuarie, ca urmare a reducerii fenomenului în Moldova CITEȘTE ȘI STUDIU Contrabanda cu țigarete din România a scăzut la 16,1% în ianuarie, ca urmare a reducerii fenomenului în Moldova

Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienți la UPC. Anul trecut, compania a atras 47.200 noi abonamente, baza crescând la 640.400. Pe acest segment, creșterea anuală este de 8%.

Șeful UPC a afirmat că operatorul alocă anual 30% (50 milioane de euro) din venituri pentru investiții, care au vizat cu precădere extinderea rețelei.

Întrebat de posibilitatea ca operatorul să furnizeze servicii de telefonie mobilă, Redeleanu a afirmat că pe termen scurt nu vor fi noutăți pe acest subiect, chiar dacă alte subsidiare ale Liberty Global furnizează acest tip de servicii fie prin MVNO, fie prin parteneriate (cum se întâmplă în Olanda cu Vodafone), fie prin contrucția unei rețele de la zero.

El a estimat că afacerile și numărul de clienți vor crește și în acest an, cu o rată similară anului 2016.

EXCLUSIV Conflict în interiorul Radiocom. Managementul este acuzat că a pierdut 140 milioane lei pentru că nu a trecut la TV digitală CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Conflict în interiorul Radiocom. Managementul este acuzat că a pierdut 140 milioane lei pentru că nu a trecut la TV digitală

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2015, afacerile operatorului au crescut cu 9%, la 536,1 milioane de lei, iar pierderile au urcat cu 11,4%, la 230,3 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
venituri
clienti