Subscrierile grupului austriac UNIQA în România au însumat 50,8 milioane de euro în primul semestru al acestui an, în creștere cu 11% față de același interval din 2020, când a consemnat prime de 45,6 milioane de euro, pe fondul avansului volumului de vânzări pentru asigurările non-auto și asigurările de viață. De asemenea, profitul net a urcat la 3,7 milioane de euro, de la 3,5 milioane de euro în primul semestru din anul precedent.
Asigurările non-auto au înregistrat un avans de 3% al vânzărilor, comparativ cu primele șase luni din 2020, susținut de asigurările de locuință și accidente.
În ceea ce privește asigurările auto, volumul vânzărilor pe acest segment se situează la finalul celui de-al doilea trimestru din 2021 la un nivel peste cel înregistrat în aceeași perioadă a anului anterior, iar portofoliul CASCO manifestă o migrare din zona de leasing către zona de retail și flote.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Asigurările de viață au continuat dinamica pozitivă, înregistrând o creștere a volumului de vânzări de 56% față de primele 6 luni din 2020, susținută, în special, de segmentul bancassurance.
Produsele tradiționale au rămas, de asemenea, un contributor important la redresarea pe această linie de activitate, cu un avans de 12,8% la finalul primului semestru al anului curent, comparativ cu intervalul similar din 2020.
Top 3 al celor mai importante daune plătite în primul semestru din 2021 a totalizat despăgubiri în valoare de 4,8 milioane de euro, acoperind riscurile de incendiu, avarii accidentale/ pierdere de profit, pentru activitati din industriile de retail - bricolaj, energetică etc.
Grupul austriac UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, prin UNIQA Asigurări. Doi ani mai târziu, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață. Prezent în 18 țări și cu aproape 20.000 de angajați, UNIQA furnizează servicii de asigurări pentru 10,1 milioane de clienți.