Trei tineri români vor să relanseze motocicletele Mobra în România

Trei tineri români vor să relanseze motocicletele Mobra în România
scris 7 dec 2015

Trei tineri români, pasionați de motociclism, vor să relanseze pe piața locală brandul Mobra, cea mai populară marcă de motociclete din România, și au deschis un magazin de echipamente și accesorii de profil, iar următorul pas este începerea asamblării de motociclete.

Dragoș Paise, Andrei Postelnicu și Radu Gherasim au inaugurat vineri Mobra Shop, un magazin care își propune să devină principala sursă de îmbracăminte și accesorii pentru motocicliști. Magazinul, situat pe strada 11 iunie din București, are o suprafață de peste 100 mp și are peste 1.000 de articole sub branduri precum John Doe, Roland Sands, The Rokker Company, Gas Monkey Garage și Warm&Seif.

Urmărește-ne și pe Google News

Mobra Shop reprezintă prima etapă din planul acestora, care are ca obiectiv pe termen mediu relansarea motocicletelor Mobra în România.

Cei trei estimează că investiția în designul și asamblarea în Romania a noilor modele la peste 500.000 euro, iar în acest moment poartă discuții cu companii de tehnologie și design pentru proiectarea acestora.

Astfel, pasionații de motorete, scutere și motociclete, amatori sau profesioniști, se vor putea bucura de un brand 100% românesc, cu istorie. Fabrica din România va produce o gamă largă de produse, de la motorete, la scutere și motociclete, cu motoare începând de la 50 cc până la capacități mari, se arată într-un comunicat al Mobra Shop.

”Obiectivul nostru este  producem cât se poate de mult în Româniaatât cât permite industria locală. De asemenea, asamblarea se va face în România. Componentele specifice vor fi furnizate de producători specializați. Proiectul este în faza de research and development. Este posibil  vedem chiar anul viitor un produs marca Mobra pe piață”, a declarat pentru Profit.ro Andrei Postelnicu, co-fondator Mobra Shop.

El a arătat că producția va fi în funcție de cererea pieței.

”Vom asigura necesarul pentru cererea pieței, discutăm de câteva sute de bucăți anual din toată gama. Piața de motociclete din România este în creștere de la an la an. Înmatriculările totale sunt în jur de 11.000 -12.000 anual, aici incluzând și reînmatriculări second hand din țară și din străinătate. Cam 10% din toată piață reprezintă motociclete noi”, a spus Postelnicu.

Mobra este unul dintre cele mai populare branduri născute în perioada comunismului, recunoscut printre pasionații de motociclism pentru modelele 50, 50 Super, Hoinar, Mini, precum și pentru emblematica „Mobra”.

Cunoscută drept prima motocicletă românească, timp de 23 ani, Mobra a fost produsă la întreprinderea Metrom din Brașov, în timp ce asamblarea era realizată la Uzina Mecanică Tohan.

viewscnt
Afla mai multe despre
mobra
relansare
motociclete
magazin
echipamente