Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o nouă finanțare

Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o nouă finanțare
scris 15 ian 2020

Tokinomo un startup românesc care dezvoltă soluții de retail advertising, a atras o nouă rundă de investiții în valoare de peste 700.000 euro, la care au participat Early Game Ventures (EGV), fond de investiții cu capital de risc finanțat cu prioritate prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 și cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, și un grup de business angels, majoritatea parte din TechAngels, grup creat în 2013 cu scopul de a fi un „loc de întâlnire” între startup-urile tehnologice  și investitori.

GapMinder, Roca X și alți investitori, printre care și Andrei Pitiș, fost acționar Vector Watch și Clever Taxi, investesc 500.000 de euro într-un UBER al electricienilor și instalatorilor CITEȘTE ȘI GapMinder, Roca X și alți investitori, printre care și Andrei Pitiș, fost acționar Vector Watch și Clever Taxi, investesc 500.000 de euro într-un UBER al electricienilor și instalatorilor
Urmărește-ne și pe Google News

În decembrie 2019, trei acționari ai Tokinomo au vândut toate acțiunile deținute în cadrul firmei, reprezentând 7,2% din capitalul social, către alți cinci acționari, conform unui contract semnat în prima parte a lunii noiembrie. Astfel, Seed Accelerator, un fond de investiții din SUA - 3,6%, Shaun Cunningham - 1,8% și Adrian Sandor - 1,8% au cesionat acțiunile către Mălin Ștefănescu, Florin Vasilica, Mihai Guia, Cristian Lina și Radu Atanasiu. 

În urma operațiunii, noua structură a acționariatului se prezintă astfel: Ionuț Vlad - 48,73% și Laurențiu Cluve - 27,07%, cei doi fondatori ai companiei, Mălin Ștefănescu - 4,8%, Florin Vasilică - 4,8%, Mihai Guia - 2,8%, Cristian Lina - 2,8%, Mihnea Stere - 2,73%, Radu Atanasiu - 2,67%, Bogdan Vitec - 1,8% și Cristian Mardare Pop - 1,8%.

La începutul anului 2019, Profit.ro a anunțat în exclusivitate că Tokinomo a primit o finanțare de “șase cifre în euro” din partea unui grup de business angels din România, condus de Mălin Iulian Ștefănescu, director general al EEU Software, și Florin Vasilică, partener Ernst&Young România și șeful departamentului Transaction Advisory Services, în schimbul unui pachet de acțiuni reprezentând aproximativ 10% din capitalul firmei. În acționariat au fost cooptați atunci și un fond de investiții din Statele Unite ale Americii, precum și investitorii români Cristian Lina, Mihai Guia și Radu Atanasiu.

Tokinomo este un dispozitiv de promovare a produselor în magazine, care utilizează senzori, mișcare, sunet și lumină pentru a da viață produselor fizice la raft, spune fondatorul companiei.

În 2018, afacerile companiei au atins 180.000 euro, în creștere față de 55.000 euro în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
tokinomo
advertising
finantare