Telekom Romania trimite scrisoare deschisă către Discovery Networks și solicită revenirea postului în grila de programe TV a grupului

Telekom Romania trimite scrisoare deschisă către Discovery Networks și solicită revenirea postului în grila de programe TV a grupului
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 10 ian 2020

Telekom Romania a propus Discovery Networks o soluție de a reintroduce canalele TV ale rețelei în grila de programe a grupului de telecomunicații, prin crearea unei extra-opțiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta, se arată într-o scrisoare deschisă adresată Victoria Davies, SVP Country Manager Discovery Networks CEE, Mediterranean&Central Asia.

"Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul “clientul în centrul preocupărilor”, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce își doresc românii. Vă trimit această scrisoare deschisă și, în spiritul deplinei transparențe și deschideri, o transmit către toată media și prin toate canalele noastre de comunicare, pentru a mă asigura că demersul nostru este auzit puternic și clar. Având în vedere poziția relevantă ocupată de Telekom pe piața de comunicații din România, și luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienții care urmăresc aceste canale TV și care și-au exprimat dorința de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks", se arată în documentul semnat de Andreas Elsner, directorul executiv comercial, segment rezidențial al Telekom Romania.

Urmărește-ne și pe Google News

Telekom Romania invită Discovery la discuții privind crearea unei extra-opțiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunță public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opțiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife.

După negocieri agresive, ProTV și Telekom au căzut la pace CITEȘTE ȘI După negocieri agresive, ProTV și Telekom au căzut la pace

Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery, se mai spune în scrisoare.

"Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înțelegere în beneficiul deplin al clienților noștri și al tuturor românilor expuși accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără a-și asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Și pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferințele și satisfacția clienților, compania Telekom Romania este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitații, pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților și a profita de șansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei prețuri sunt acum printre cele mai mici de pe piață", se afirmă în scrisoare.

La finele anului 2019, ca răspuns la cerințelor românilor referitoare documentarea noi, competiții sportive, filme și noi canale, Telekom Romania a anunțat că, începând din 27 decembrie 2019, introduce noi canale TV pentru toată familia în pachetele TVM și TVL, disponibile prin intermediul tuturor tehnologiilor, pentru a le oferi românilor oportunitatea de a viziona documentare premiate noi, cele mai mari compeții sportive, filme și seriale precum și cele mai relevante știri din Europa.

"Telekom face aceste modificări în grila TV în urma feedback-ului clienților, a analizei periodice a tendințelor în vizionarea canalelor și a rezultatelor unui sondaj realizat în noiembrie 2019, pe un eșantion reprezentativ de 800 de respondenți din rândul clienților săi, pentru a testa preferințele în ceea ce privește conținutul TV urmărit. Studiul a arătat că 73% dintre clienții intervievați ar dori să urmărească filme și seriale celebre, 71% ar fi interesați să vizioneze conținut nou, iar 65% dintre respondenți ar prefera să urmărească documentare internaționale premiate", se arată într-un comunicat al grupului telecom.

Cel mai bogat om de afaceri din Cehia și rețeaua Discovery, interesate să preia inclusiv PRO TV - presă CITEȘTE ȘI Cel mai bogat om de afaceri din Cehia și rețeaua Discovery, interesate să preia inclusiv PRO TV - presă

Noile grile TV, dezvoltate pe baza nevoilor și cerințelor românilor în ceea ce privește conținutul preferat, includ canalele de documentare: National Geographic (National Geographic SD și HD, National Geographic Wild SD și HD și National Geographic People) Docubox, Viasat HD (Viasat Explore HD, Viasat Nature HD, Viasat History HD), canalul de lifestyle Travel XP, canalele de sport Fight Box, Look Sport 2 și Look Sport 3, canalul de știri Euronews și canalul de filme și seriale Timeless Drama Channel (TDC). Canalul National Geographic People va fi disponibil din februarie 2020.

Prin includerea canalului National Geographic în grilele sale TV, Telekom le oferă românilor cel mai vizionat canal de documentare, care difuzează materiale de calitate, premiate cu distincții internaționale Emmy, Oscar sau BAFTA. Printre aceste documentare se numără: Free Solo, un documentar care prezintă cele mai ambițioase aventuri ale cățărătorului în solo cu cele mai multe realizări, premiat cu Oscar pentru cel mai bun documentar, plus 7
premii Emmy & BAFTA; One Strange Rock – un show care a primit numeroase premii și nominalizări, despre fascinanta poveste a vieții pe Pământ, spusă de un grup de astronauți carismatici, prezentat de Will Smith; Mars – un documentar care prezintă demersul de a trimite oameni pe Marte, premiat cu 5 distincții; Genius – cu 4 premii și 25 de nominalizări, ilustrează portretul lui Albert Einstein în toată complexitatea, prezentând atât eșecurile sale timpurii cât și succesele sale academice și zbuciumul său interior în căutarea iubirii și a conexiunii umane", se mai spunea în comunicat.

În urma schimbărilor din grila TV, aceste canale vor fi eliminate din pachetele TVM și TVL, în versiunile SD și HD: Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, Eurosport HD, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport 360 HD, Viasat HD, DTX HD, ID Xtra, ID Xtra HD, TLC, Travel Channel HD, Food Network și Food Network HD.

"Telekom monitorizează și analizează permanent tendințele în cerințele și dorințele clienților săi și va continua să le ofere cele mai relevante produse și servicii", se arată la finalul comunicatului.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
discovery