Retailerul de produse fashion și de înfrumusețare SOLE Luxury Boutique, cu afaceri de 8 milioane euro anul trecut, estimează vânzări de 1 milion de euro din campania pe care o organizează de Black Friday.
Campania va fi organizată în perioada 20-22 noiembrie atât pe magazinul online, cât și în cele fizice din București, Cluj-Napoca, Baia-Mare și Nurenberg (Germania), și va cuprinde reduceri de până la 50% la genți, parfumuri, cosmetice, accesorii fashion și ceasuri semnate de branduri precum Bvlgari, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Guess, Frends, Kenzo, Cartier, Ralph Lauren, Prada, Armani sau Tom Ford.
”Este pentru prima dată, de la lansarea magazinului online, când participăm la Black Friday cu peste 20.000 produse în stoc și, cunoscându-ne clientela, mizăm în mod special pe gamele de parfumuri și cosmetice”, a declarat Angela Țiboc, director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.
Ea estimează că parfumurile pentru femei și cosmeticele pentru ochi și ten vor fi pe primele locuri în topul vânzărilor, urmate de ceasuri și genți.
Printre produsele ce se vor afla în promoție se numără și cel mai scump model din oferta retailerului, o geantă tip trapez de la Celine, al cărei preț, în mod normal, depășește 12.900 lei.
Pentru prima ediție de Black Friday, SOLE Luxury Boutique mizează pe creșterea numărului de clienți din perioada campaniei cu până la 500% și anticipează un trafic de 10 ori mai mare pe durata weekend-ului, comparativ cu alte perioade din an.
În perioada campaniei, transportul va fi gratuit indiferent de valoarea comenzii, iar termenul de livrare va fi de aproximativ 1 - 3 zile lucrătoare. Clienții care plătesc online, cu cardul, vor avea prioritate la livrarea produselor.
Compania SOLE este deținută de Angela și Tudor Țiboc, acționari ai distribuitorului de produse electronice QuickMobile.