Tramvai-cafenea într-un mare oraș din țară, localnicii reclamă însă că transportul în comun este insuficient

Tramvai-cafenea într-un mare oraș din țară, localnicii reclamă însă că transportul în comun este insuficient
scris 18 sep 2024

Companie de transport public din Iași a decis să investească într-un tramvai pentru a-l transforma într-o cafenea mobilă. Scopul este obținerea unei atracții turistice ca în alte orașe europene.

Localnicii spun însă că numărul de tramvaie este insuficient în orele de vârf. CTP Iași se apără prin explicația că tramvaiul era „de muzeu”.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Plan pentru București - Lagună în mijlocul Capitalei, peninsule plutitoare și o fermă pe apă CITEȘTE ȘI FOTO Plan pentru București - Lagună în mijlocul Capitalei, peninsule plutitoare și o fermă pe apă
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Conducerea Companiei de Transport Public din Iași a anunțat că un tramvai GT8 este deja în proces de transformare pentru a deveni o „cafenea pe roți” la care să aibă acces localnicii și turiștii. 

Decizia este considerată controversată, deoarece tramvaiele din Iași sunt aglomerate și timpul de așteptare în stație la orele de vârf este ridicat, scrie reporteris.ro

„Avem un vagon din fiecare model pe care-l ținem pentru muzeul transportului. Ne-am gândit ca dintr-un astfel de tramvai destinat muzeului să facem unul turistic, împreună cu Tram Club și Primăria.

Olanda anunță o politică de azil mai strictă. „Presiune ridicată asupra instituțiilor și modului nostru de viață!”. Mesaj și către studenții străini CITEȘTE ȘI Olanda anunță o politică de azil mai strictă. „Presiune ridicată asupra instituțiilor și modului nostru de viață!”. Mesaj și către studenții străini

Este o cafenea pe roți, care va merge pe un traseu turistic din Iași, nu un tramvai de petreceri”, a declarat șeful CTP Iași, Cristi Stoica, pentru publicația ieșeană. Problema traficului este negată de conducerea companiei de transport public, care a menționat și că „vagonul era oricum propunere de casare pentru muzeu” și că „avem mereu rezervă la flota de tramvaie necesară zilnic”.

Mai multe capitale europene, inclusiv Bruxelles și Roma, au transformat tramvaie de epocă în restaurante de lux, cu prețuri de sute de euro. În Milano și Cracovia există și tramvaie de petrecere, care au fost transformare în cluburi de noapte mobile. 

viewscnt
Afla mai multe despre
cafenea
tramvai
iasi