O agenție PR cu legături cu Rusia încearcă să coopteze influenceri și bloggeri pentru a discredita vaccinul Pfizer

O agenție PR cu legături cu Rusia încearcă să coopteze influenceri și bloggeri pentru a discredita vaccinul Pfizer
scris 26 mai 2021

Youtuberi, bloggeri și influenceri francezi și germani afirmă că li s-a oferit bani de către o presupusă agenție de PR din Marea Britanie, dar cu aparente legături cu Rusia, pentru a spune în mod fals urmăritorilor lor că vaccinul Pfizer/BioNTech este de vină pentru sute de decese, relatează The Guardian.

Fazze, care a spus că este o „platformă de marketing pentru influenceri ... care conectează bloggerii și agențiile de publicitate”, a susținut că are sediul pe o stradă din Londra, dar nu este înregistrată acolo. Marți și-a închis site-ul și și-a făcut contul Instagram privat, arată Hotnews.

Urmărește-ne și pe Google News
Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Agenția a luat legătura cu mai mulți YouTuberi francezi din domeniul sănătății și științei săptămâna trecută și le-a cerut, într-o engleză proastă, să „explice… rata mortalității în rândul celor vaccinați cu Pfizer este de aproape 3 ori mai mare decât la cei vaccinați cu AstraZeneca”.

Influencerilor li s-a spus să publice linkuri pe YouTube, Instagram sau TikTok către rapoarte din Le Monde, Reddit și Ethical Hacker despre un raport care conține date care se presupune că susține afirmația.

eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale CITEȘTE ȘI eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale

Influencerilor li s-a cerut să le spună abonaților că „mass-media convențională ignoră această temă” și să întrebe: „De ce unele guverne achiziționează în mod activ vaccinul Pfizer, care este periculos pentru sănătatea oamenilor?”

Brieful cerea de asemenea să acționeze ca și cum ar fi interesați de subiect și să evite utilizarea cuvintelor „publicitate” sau „sponsorizat” în postări sau videoclipuri, deoarece „materialul ar trebui să fie prezentat ca propria ta opinie” .

viewscnt
Afla mai multe despre
pfizer
rusia