Turiștii care au fost îmbarcați la ora 18.51 către Egipt s-au trezit cu bagajele celor care au plecat la ora 19.36, de pe Aeroportul din Oradea spre Antalya și invers.
„Am ajuns la 21.30 pe Aeroportul din Antalya și am mers sa ne luăm bagajele pentru ca apoi să mergem la resort. Am așteptat la banda de bagaje și nimic, am stat cam o oră cred, pe urmă am întrebat la informații, ei nu știau de situație. În final am aflat ce s-a întâmplat, că bagajele au fost încurcate. Am stat trei ore în aeroport ca să completăm și niște hârtii ca să ne trimită bagajele. A fost groaznic. Cu copii mici după noi, am rămas și fără lapte praf, hainele sunt în bagaj. N-am pățit asa ceva de când călătoresc”, a povestit și o orădeancă, relatează ebihoreanul.ro
Potrivit acesteia, în această aeronavă au fost circa 180 de persoane. Astfel că, în total, aproximativ 360 de persoane au fost afectate de încurcătură.
„Sunt familii cu copii mici fără lucruri de strictă necesitate și fără o certitudine asupra momentului când le vor ajunge bagajele. Este inadmisibil așa ceva, având în vedere că (angajații Aeroportului Oradea – n.r.) au câteva zboruri, să comită astfel de gafe majore!”, a transmis o altă cititoare revoltată.
Până duminică la prânz, cititorii care au făcut sesizarea nu își primiseră încă bagajele.
„Nici până la această oră nu știm când vom primi bagajele. Avem medicamentele necesare zilnice, suferim și de diabet, insulina fiind în bagaj, precum și aparatul pentru apnee în somn. Cred că e de film de comedie această situație, pentru unii”, a precizat și Ioan L., pasager în avionul către Hurghada.
Managerul Aeroportului Oradea a confirmat situația, susținând că angajații regiei au lucrat toată noaptea pentru a repara greșeala făcută.