Căutările online, pe motorul Google, de extinctoare, pentru cumpărare, au crescut de la zero începând de sâmbătă, după incendiul din clubul Colectiv, și au atins un nivel ridicat marți, când Guvernul a dispus închiderea cluburilor și a restaurantelor care nu respectă condițiile de prevenire a incendiilor.
După o lungă perioadă în care pe motorul de căutare Google nu a fost căutat niciun astfel de produs, începând cu sâmbătă, 31 octombrie, după incendiul produs în clubul bucureștean Colectiv, în urma căruia au decedat, până la acest moment, 32 de tineri și au fost rănite alte peste 130 de persoane, extinctoarele au început să fie căutate alert în mediul online, pentru a fi cumpărate. Practic, primele astfel de căutări au fost începând cu după-amiaza zilei de sâmbătă.
Cuvintele "extinctor preț" și "stingător" au fost introduse pe motorul de căutare Google începând cu sâmbătă și au atins un nivel ridicat de căutare marți după-amiaza, când Guvernul a anunțat că restaurantele, cluburile și barurile vor fi închise rapid dacă nu îndeplinesc condițiile legale de protecție împotriva incendiului.