”În 2017 a fost implementat regulamentul de parking. Eram pe vremea aceea consilier general in opozitie. S-a făcut diferențierea între parcări publice și parcări de reședință și atunci a apărut conceptul de parcări albastre ca să le poată diferenția. La acel moment, până s-au pus la punct formarea companiilor municipale, pe fondul începutului campaniei electorale, doamna Firea, primar, a hotărât ca să nu se mai dea amenzi pentru parcări.
Deci ele existau, erau într-un număr de 12.000, la acel moment și a hotărât, fiind pe fondul campaniei electorale, să nu se supere populația. Ceea ce a dus ca acest serviciu public bine gândit, de parcaje publice cu plată ca toate țările europene, să fie disfuncțional”, a declarat Bujduveanu, duminică, la Digi24.

Primarul general interimar a explicat că, în anul 2020, a fost implementat sistemul actual cu parcări albastre pentru are șoferii plătesc, iar acest lucru a generat benituri la buget.
”Astăzi suntem la peste 30.000 de parcări albastre la nivelul municipiului București. Generează un venit de peste 70 de milioane de lei pe an”, a explicat primarul general interimar.
Potrivit acestuia, extinderea rețelei de parcări are nevoie de două componente – tras dungi pe stradă, dar, mai ales, identificarea de zone sau terenuri unde se pot realiza parcări.