Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline

Șeful eMag pregătește schimbări la Fashion Days: Extinde brandul în alte țări și se gândește să deschidă magazine offline
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 27 ian 2020

Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, parte a grupului eMAG, va intra și în alte țări din regiune, fiind analizată și ideea de deschidere a unor magazine offline, a anunțat Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG. La acest moment, pe lângă România, Fashion Days mai este prezent în Ungaria și Bulgaria.

"Vrem să dezvoltăm business-ul Fashion Days din cele trei piețe și ne vom extinde și pe alte piețe. Nu avem un plan, dar sigur ne vom extinde. De asemenea, ne gândim să deschidem magazine offline. Va fi o combinație între produse și tehnologie", a afirmat Staciu, într-un interviu Libertatea.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Telekom Romania majorează din nou tarifele CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Telekom Romania majorează din nou tarifele

Recent, Robert Berza, director general Fashion Days, a apreciat că va intra în Top 10 companii de profil, cu vânzări de 320 milioane de lei în 2019, de la 290 milioane de lei în 2018.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania Fashion Days s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
stanciu
fashiondays
magazine
extindere
showroom