Poșta Română va livra în premieră comenzi făcute de Black Friday

Poșta Română va livra în premieră comenzi făcute de Black Friday
scris 17 nov 2016

Poșta Română, companie controlată de Ministerul Comunicațiilor, a anunțat joi că va livra, pentru prima dată, comenzi făcute de Black Friday, și estimează că va livra 150.000 de colete comandate pe site-ul celui mai mare retailer online din România, eMag.

Comenzile vor putea fi ridicate din cele 202 de oficii PostCollect din București și din țară, care au ghișee special dedicate acestui serviciu, program extins - seara și în weekend, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

De asemenea, 70 de oficii poștale au program de lucru cu publicul și sâmbăta, astfel că primele colete vor putea fi ridicate încă din 19 noiembrie.

Poșta Română va avea un program prelungit în cele 33 de oficii PostCollect din București, în zilele de duminică (20 și 27 noiembrie), în intervalul orar 9.00 - 13.00.

„Având în vedere acoperirea pe care Poșta Română o are la nivel național, extinderea parteneriatului dintre aceasta și eMag duce la un serviciu mai bun oferit clienților noștri. Poșta Română are capacitatea să ofere livrare de calitate într-o perioadă foarte aglomerată, așa cum este cea de după Black Friday”, a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, citat în comunicat.

În prezent, sunt operaționale 202 oficii PostCollect în București și în toate județele țării, prin care vor fi procesate și livrate 15.000 de colete zilnic, timp de 10 zile.

Expedițiile eMag sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare, destinatarii fiind avizați de către retailer, printr-un SMS, în momentul în care coletele erau predate Poștei Române.

80% dintre români se pregătesc să cumpere produse de Black Friday. Câți bani vor cheltui CITEȘTE ȘI 80% dintre români se pregătesc să cumpere produse de Black Friday. Câți bani vor cheltui

În perioada Black Friday, notificarea va veni direct din partea operatorului poștal, care va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra în oficiul ales de client.

În cadrul serviciului PostCollect, compania de stat preia, sortează și livrează coletele la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului.

Cumpărătorul poate alege unitatea pe site-ul retailerului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului.

Conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de patru zile calendaristice, de la data sosirii în unitate.

Poșta Română are aproape 27.000 de angajați, fiind cel mai mare angajator din România. Compania a înregistrat, în primele șase luni din 2016, un profit brut de 19,6 milioane de lei (4,4 milioane de euro), în creștere cu 5% față de perioada similară a anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday
emag
posta romana