OLX Online Services, operatorul platformelor de anunțuri olx.ro, a înregistrat anul trecut un profit net de 42,3 milioane de lei, în creștere cu 53,7% față de 2018, iar cifra de afaceri a urcat la 137 milioane de lei, de la 106,3 milioane de lei în anul precedent.
În intervalul 2011 - 2015, pierderile companiei au depășit 86 milioane de lei, conform datelor www.termene.ro. În intervalul 2016 - 2018, profiturile cumulate ale OLX Online Services se ridică la 93,6 milioane de lei.
La finele anului 2019, datoriile totale se situau la 48,1 milione de lei, de la 147,7 milioane de lei în 2018. Creanțele de recuperat au scăzut cu 16,3%, la 11,3 milioane de lei.
Compania avea la finele anului trecut disponibilități de 49,4 milioane de lei, de la 96,5 milioane lei în 2018.
În 2016, Olx.ro, cea mai mare platformă de anunțuri de pe piața locală, s-a extins pe nișa sectorului imobiliar, incluzând în site o secțiune dedicată și și-a modificat strategia de a taxa toate anunțurile publicate în categoria auto.
OLX a lansat în 2017 pe piața românească Tradus.com, o platformă web dedicată vehiculelor comerciale și echipamentelor noi și rulate. De asemenea, OLX a lansat un serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-și promoveze afacerea, atât local, cât și la nivel național, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro și Storia.ro.
OLX Online Service este controlată indirect de grupul sud-african Naspers, care mai deține în România România eMAG, Fashion Days, Autovit și PayU.