Afacerile liderului de telefonie mobilă Orange România au atins 727 milioane de euro în primele nouă luni ale acestui an, în urcare cu 4,3% față de intervalul ianuarie – septembrie 2015.
"Performanța din trimestrul al treilea reflectă creșterea constantă în evoluția utilizării datelor mobile, susținută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri și produse wearable", a declarat directorul general al companiei, Liudmila Climoc, într-un comunicat remis Profit.ro.
Potrivit datelor operatorului, în intervalul iulie-septembrie Orange România a realizat afaceri de 251,1 milioane de euro, în creștere cu 3,3% față de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al șaselea trimestru de creștere consecutivă a veniturilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10,175 milioane de clienți, în creștere cu peste 300.000 față de trimestrul precedent, progres susținut de creșterea bazei de abonați cu 4,8%. Față de septembrie 2015, numărul de clienți a scăzut cu 1,1%, de la 10,284 milioane.
La începutul lunii septembrie, Orange a făcut un pas decisiv în direcția implementarii strategiei Essentials 2020 și a lansat pachetul de servicii convergente, Orange Home, în peste 90 de orașe din România.
Serviciul oferă acces la internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV și la telefonie fixă prin Orange Home Fix.
Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonați, cu o creștere de 26,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
La Orange TV Go, aplicația de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări și actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creștere cu 35% față de trimestrul trei din 2015.
Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru față de cel din anul anterior.
Potrivit companiei, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale față de anul trecut, iar numărul de clienți este și el în creștere, ajungând la 1,9 milioane.
În urma investițiilor effectuate, Orange frunizează acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populația totală a României.
Operatorul român este parte a grupului francez Orange.