Orange Money, societatea înființată de Orange România pentru furnizarea de servicii de plăți și de transfer de bani de pe telefonul mobil, și-a majorat capitalul social cu 20,34 milioane de lei, de la 203,19 milioane de lei la 223,52 milioane de lei, prin aport în numerar al acționarilor.
Anterior, compania a primit o capitalizare de 24,74 milioane de lei.
Orange România a anunțat în noiembrie 2016 că a lansat serviciul Orange Money, prin intermediul căruia utilizatorii pot plăti facturi de utilități, reîncărca opțiuni pentru cartele preplătite de telefonie mobilă, primi și transfera bani.
În trimestrul trei din 2021, Orange Money a înregistrat o creștere de 19% a bazei de clienți comparativ cu T3 2020, aceasta ajungând la 292.000 de clienți la 30 septembrie 2021.
Totodată, în T3 2021 a crescut cu 24% numărul de carduri de debit față de T3 2020, generând și o creștere cu 25% a tranzacțiilor cu cardul de debit.
"În perioada iulie-septembrie 2021 a crescut numărul de utilizatori care au optat pentru servicii digitale. Nivelul de utilizare a serviciului MyOrange pentru tranzacții de reîncărcare și plată a înregistrat o creștere cu 24% față de perioada similară a lui 2020. Totodată, numărul de membri în Comunitatea Orange care au ales să afle aici informații și răspunsuri despre produsele și serviciile Orange, a crescut cu peste 70% față de aceeași perioadă a anului trecut", se arată într-un comunicat al Orange România din 26 octombrie 2021.
În 2020, conform celor mai recente date publice disponibile, compania a înregistrat pierderi de 64,1 milioane de lei la venituri de 15,65 milioane de lei, în creștere de trei ori față de anul precedent.
Orange România este parte a grupului francez Orange.