Primăria Capitalei a inițiat o consultare publică care urmărește determinarea valorii estimate a achiziționării unei aplicații de plată cu cardul bancar prin telefonul mobil (iOS și Android) și internet a serviciilor furnizate de instituție.
"Aplicația își propune să fie o modalitate unică de plată a serviciilor furnizate de Primăria Municipiului București (PMB). Aceasta va fi pusă la dispoziția cetățenilor în magazinele Apple Store și Google Play, dar va avea și o interfață web pentru accesare de pe PC/laptop. Prin intermediul acestei aplicații, utilizatorii vor putea să selecteze tipul de serviciu/taxă și în funcție de tipul acesteia să urmeze un proces specific ce poate sau nu să includă interacțiunea cu un operator. Va fi realizat și un modul pentru operatorii PMB pentru gestionarea facilă a solicitărilor. Se urmărește ca interacțiunea între operatorii PMB și utilizatori să se realizeze exclusiv prin aplicație", relevă documentul analizat de Profit.ro.
Interfața va fi realizată astfel încât să fie cât mai facil de folosit de către utilizatorii aplicației, respectiv printr-un număr cât mai mic de pași pe care aceștia trebuie să îi urmeze până la finalizare.
În funcție de serviciu/taxa ce se plătește, utilizatorii vor putea introduce date personale, încărca documente și transmite fotografii realizate direct din aplicație.
Prin conturile pe care utilizatorii le vor putea deschide, aceștia vor putea vizualiza istoricul tranzacțiilor, statusul cererilor actuale, modificarea cererilor actuale, descărcarea documentelor emise de PMB, descărcarea dovezilor de plată, salvarea datelor aferente cardurilor pentru utilizarea facilă la viitoarele tranzacții sau emiterea de facturi.
Plata se va realiza exclusiv online, prin card bancar.
Consultarea se va încheia în prima decadă a lunii augut.