Retailerul Mega Image a început să distribuie, de luni, carduri de fidelitate prin care clienții vor avea acces la promoții personalizate.
“Începând de luni (05.11.2018 – n.r.), Mega Image a început să distribuie carduri de fidelitate. Distribuția are loc în toate magazinele rețelei”, a declarat pentru Profit.ro Adrian Nicolaescu, Marketing VP al Mega Image, care nu a dorit să dea detalii despre numărul cardurilor ce urmează să fie distribuite clienților.
El a adăugat că, după înregistrarea cardului pe pagina web a retailerului, clientul va primi o reducere de 10% la prima cumpărătură efectuată în magazin.
CITEȘTE ȘI Pizza Hut Delivery ajunge în vestul țării și deschide o unitate în Oradea, investiție de 280.000 de euroMega Image are o rețea națională de 600 de magazine.
Fondat în anul 1995, Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România, cu magazine în București, Cluj-Napoca, Constanța, Ploiești, Brașov, Târgoviște și alte orașe din țară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
CITEȘTE ȘI RAPORT Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday va crește în acest an cu 30%, la peste 52 milioane de euroGrupul Ahold Delhaize a fost format în 2015 prin fuziunea operatorilor de supermarketuri Ahold (Olanda) și Delhaize (Belgia), într-o tranzacție de 28 de miliarde de dolari. Delhaize este compania-mamă a Mega Image.
Anul trecut, Mega Image a consemnat o cifră de afaceri de 4,91 miliarde de lei, de la 4,33 miliarde de lei în 2016, și un profit net de 201,8 milioane de lei, comparative cu 134,48 milioane de lei în anul precedent.
Rețeaua de magazine este deservită de peste 9.300 de salariați, față de 8.658 angajați în 2016.