Qult a atins afaceri de 200.000 de euro din soluții de parfumare ambientală. "A avea un parfum de semnătură înseamnă că brandul este întotdeauna recunoscut de către client, chiar dacă elementele de imagine precum logo-ul sau culorile dispar."

Qult a atins afaceri de 200.000 de euro din soluții de parfumare ambientală. "A avea un parfum de semnătură înseamnă că brandul este întotdeauna recunoscut de către client, chiar dacă elementele de imagine precum logo-ul sau culorile dispar."
scris 20 mai 2021

Qult, companie specializată în soluții de parfumare ambientală, care reprezintă în România Scent Company Italia, lider mondial în branding olfactiv, a atins în 2020 o cifră de afaceri de 200.000 euro, iar pentru 2021, pe măsură ce vor fi relaxate restricțiile impuse de situația globală, estimează încasări în creștere. 

Compania subliniază faptul că brandingul olfactiv este un trend în creștere și devine o componentă esențială în ceea ce privește marketingul. 

Urmărește-ne și pe Google News
eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale CITEȘTE ȘI eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale

„Identitatea mărcii este mai critică astăzi decât oricând, deoarece tot mai multe companii concurează pentru atenția consumatorilor pe o varietate mare de canale de comunicare. Simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea gândurilor, impresiilor și comportamentelor noastre. Prin vizarea simțului olfactiv, mărcile stabilesc o legătură emoțională, puternică și de durată cu consumatorii lor. Pe măsură ce cumpărăturile online continuă să crească, devine și mai important ca brandurile să creeze experiențe memorabile pentru clienții lor”, a declarat Daniel Penciuc, fondator Qult.

Qult a atins afaceri de 200.000 de euro din soluții de parfumare ambientală.

În ceea ce privește parfumurile disponibile, acestea sunt create de parfumieri celebri, din ingrediente naturale în cele mai bune laboratoare din Franța și Italia. Clienții au posibilitatea să își creeze propriul parfum sau pot alege dintre cele peste 2.000 de esențe de parfumuri, hipoalergenice, furnizate cu fișa de date de siguranță corespunzătoare, înregistrate la Ministerul Italian al Sănătății și conforme cu legislația europeană în vigoare. 

Un studiu a constatat faptul că impactul unui mesaj de comunicare este crescut cu 30% când sunt implicate mai multe simțuri și poate crește cu până la 70% când este comunicat prin trei simțuri, astfel că, potrivit companiei, a avea un parfum de semnătură înseamnă că brandul este întotdeauna recunoscut de către client, chiar dacă elementele de imagine precum logo-ul sau culorile dispar. 

În anul precedent, compania a inclus în oferta de servicii soluții de igienizare a aerului pe bază de ozon, aparatele de ozon, omologate, distrugând inclusiv virusul SARS-CoV-2 și reprezentând cea mai rapidă și eficientă metodă de curățare și igienizare a spațiilor prin distrugerea germenilor, bacteriilor, virusurilor și a mirosurilor neplăcute, fără efecte secundare și costuri pentru consumabile.

În 2021, este plănuită extinderea portofoliul de soluții cu un produs nou, denumit Experimental Hub. Cu ajutorul acestuia, companiile partenere au posibilitatea să își compună propriul parfum personalizat, combinând ingrediente de parfumerie cu esențe de înaltă calitate și, la final, pot lua acasă o sticlă de 100 ml. de parfum personalizat de prestigiu. Experiența este organizată pentru a încuraja clientul să creeze un parfum unic și adaptat brandului său, parfum ce poate fi folosit atât în spațiile de lucru, cât și în campanii de promovare ale produselor.

viewscnt
Afla mai multe despre
qult
scent company italia