Philip Morris International lansează Anul Unsmoke, pe care îl definește ca un îndemn pentru fumători, nefumători, autorități de reglementare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători. Conform lui Jacek Olczak, Chief Operations Officer PMI, arderea generează cea mai mare parte dintre substanțele chimice dăunătoare din fumul de țigară, iar eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanțe chimice periculoase. "Dacă nu fumați, nu începeți. Dacă fumați, renunțați. Dacă nu renunțați, schimbați. Acesta e conceptul unsmoke", explică el.
"Philip Morris International Inc. (PMI) (NYSE: PM) a lansat astăzi Anul UNSMOKE (fără fum) un îndemn pentru fumători, nefumători, autorități de reglementare și agenți de schimbare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători, familiile și cei dragi lor, precum și către comunitățile din care aceștia fac parte. Acest îndemn la acțiune pleacă de la faptul că, în ciuda eforturilor globale de a încuraja oamenii să nu înceapă să fumeze sau să renunțe la fumat, Organizația Mondială a Sănătății estimează că în 2025 va exista un număr similar de fumători cu cel actual", anunță compania.
Jacek Olczak, Chief Operations Officer al PMI, a anunțat dorința companiei de a genera o schimbare cu adevărat globală, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Ar trebui să fie clar: Dacă nu fumați, nu începeți. Dacă fumați, renunțați. Dacă nu renunțați, schimbați. Asta e conceptul unsmoke.Este cunoscut faptul că arderea generează cea mai mare parte dintre substanțele chimice dăunătoare din fumul de țigară. Eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanțe chimice periculoase. Există un consens acceptat de din ce în ce mai mulți oameni de știință și experți în domeniul sănătății publice că produsele care nu ard și sunt susținute de cercetare științifică sunt o alegere mult mai bună decât țigaretele"", afirmă Jacek Olczak.
El susține că există mulți oameni și organizații care preferă să fie preocupati de o luptă ideologică,iar controversa pe care o generează continuă să creeze confuzie în rândul fumătorilor, astfel încât cei sceptici devin rapid cei mai mari susținători ai fumatului tradițional.
"Consecința acestei confuzii este că oamenii continuă să fumeze țigări convenționale, ale căror efecte dăunătoare sunt bine cunoscute. Firesc ar fi să ne îndepărtăm de ideologie și să ne îndreptăm către un scop comun: eliminarea fumului din lume și încurajarea celor 1,1 miliarde de fumători să schimbe țigările cu o alternativă mai bună, atunci când aceștia nu renunță", explică COO-ul PMI.
Compania afirmă că a lansat această inițiativă ca "o chemare către progres la nivel global, dar și un îndemn de pune capăt unui impas legat de elaborarea politicilor publice legate de alternativele mai bune la fumat", iar Anul Unsmoke va ajuta în susținerea acestui deziderat, cu precădere prin sprijinirea dialogului extins cu privire la importanța alternativelor fără fum, alături de fumători, nefumători, cetățeni, factori de decizie publică, autorități de reglementare, precum și toate părțile implicate.
"Avem responsabilitatea să oferim oamenilor informațiile de care au nevoie pentru a alege în cunoștință de cauză cu privire la alternativele mai bune pe care le au la dispoziție, iar factorii de decizie politică au un rol fundamental în a face acest lucru posibil. Cerem o conversație globală, comună, care să conducă înspre o schimbare reală", spune Olczak.
Un nou studiu, comandat de PMI și realizat de compania de cercetare globală Povaddo, evidențiază că opt din zece persoane intervievate la nivel global (79%), susțin colaborarea PMI cu guvernele, autoritățile de reglementare și experții în domeniul sănătății publice pentru a elimina treptat țigările în favoarea unor alternative fără fum, iar 73% dintre aceștia consideră ca pozitiv pentru PMI să își transforme modelul de business prin renunțarea la țigările clasice și comercializarea exclusivă a alternativelor - țigarete electronice și produse din tutun încălzit.
Anul Unsmoke este punctul de pornire al campaniei Unsmoke Your World. Mesajul acestei campanii, pe care PMI speră să o facă cunoscută în întreaga lume, este: "Dacă nu fumezi, nu începe/Dacă fumezi, renunță/Dacă nu renunți, fă o schimbare/ Unsmoke".
Unsmoke reprezintă eliminarea fumului din viața cotidiană. Este un proces ce reunește fumătorii și nefumătorii în renunțarea la fum pentru ei, pentru familiile și prietenii lor. Cea mai bună modalitate de a face aceasta este renunțarea completă la țigări și nicotină; cealaltă variantă este adoptarea de alternative mai puțin dăunătoare.
Conform PMI, până în prezent a investit peste 6 miliarde dolari în cercetare, dezvoltare, producție și comercializare pentru produsele fără fum și a dezvoltat o echipă de peste 400 de oameni de știință și ingineri dedicați cercetării și dezvoltării.